NBA: میامی در اولین بازی مقابل بوستون، امپریال باتلر پیروز شد

این یک دیدار دو طرفه بود که به میامی با فورسپس اعطا شد، که در دوره اول توسط بوستون و جیسون تاتوم خشن شد و سپس روی ابر، قبل از اینکه آنها را به طرز وحشیانه ای به زمین بازگرداند و همه چیز را در کوارتر سوم (14-39) واژگون کرد. جنگندگی و زبری همیشگی خود را بازیابد.

واکنش غرورآمیز فلوریدی ها نتیجه انفجاری داشت که C’ها هرگز واقعاً از آن بیرون نیامدند، آنها با وجود این، هشت واحد در وقت استراحت (62-54) با آرامش پیش رفتند و دوازده دقیقه بعد در 17 طول (93-) سقوط کردند. 76).

تاتوم که در دو کوارتر اول با 21 امتیاز، بهترین امتیاز دوران بازی خود در پلی آف، آتش گرفته بود، در مرحله سوم تنها دو پرتاب آزاد به ثبت رساند. او با 29 پیاده (8 ریباند، 6 پاس منجر به گل، 4 توپ ربایی) به پایان رسید.

وینگر مشخصا لیاقتش را نداشت، اما در نهایت خفه شد. همینطور برای جیلن براون، در عین حال بسیار حاضر (24 امتیاز، 10 ریباند)، و پیتون پریچارد، موثر از روی نیمکت (18 امتیاز).

زیرا در کوارتر 3 سوزان هیت، باتلر 13 امتیاز زنجیر کرد و دفاع داد. او همچنین با 4 مهار و 3 بلوک به پایان رسید، از جمله یکی که پاسخی را داد که تاتوم دقایقی قبل به او زده بود و نماد برتری او در این دوئل در مسابقه بود.

در این مسابقه از هر طرف ضدحمله صورت گرفت، در مجموع 20 ضد حمله، 12 ضد حمله برای میامی، 9 مورد در نیمه دوم، 8 ضد حمله برای بوستون. برای اینکه آن را در لیست 10 برتر قرار دهیم کافی است، زیرا تقریباً همه آنها تماشایی بودند.

در این بازی، بام آدبایو با 4 بلوک بازدارنده بود و در حمله (10 امتیاز) موفق نشد پس از مدت ها تکان خوردن توسط رابرت ویلیامز سوم (18 امتیاز، 9 ریباند) که به او آسیب رساند. پا و بازی را تمام نکرد.

ضربه اضافی برای سلتیکس که قبلاً باید برای اولین بازی مارکوس اسمارت پاس می داد، روی یک پا ضربه می زد و آل هورفورد تحت پروتکل کووید وارد می شد. بدون آنها دفاع آنها وزن یکسانی نداشت.

میامی در واقع پاسخی در حمله داشته است، مانند تایلر هرو، که لباس خود را به عنوان بهترین مرد فصل ششم پس داد (18 امتیاز، 8 ریباند)، و گیب وینسنت (17 امتیاز) باعث شد غیبت کایل را فراموش کنیم. لوری (همسترینگ).

سلتیکس پس از ناک اوت ایستاده بهتر به پایان رسید اما به اندازه کافی برای جلوگیری از شکست نزدیک نشد.

چه طبقه برای برخی از تنظیمات برای بازی N.2 پنجشنبه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *