NFL: این چیزی است که تام بردی پس از بازنشستگی از ورزش انجام خواهد داد!

لاچلان مرداک، مدیر اجرایی فاکس کورپوریشن که شامل کانال های فاکس از جمله فاکس نیوز می شود، گفت: «خوشحالیم که بلافاصله پس از دوران ورزشی خود، تام بردی، قهرمان هفت دوره سوپربول، به عنوان متخصص برجسته ما در FoxSports به ما ملحق خواهد شد. و کانال های ورزشی

آقای مرداک با اشاره به “توافق بلندمدت” با بازیکن سابق آینده افزود: “ما خوشحالیم که تام متعهد به پیوستن به تیم فاکس شده است و برای او بهترین ها را برای فصل آینده آرزو می کنیم” که از اوایل سپتامبر آغاز می شود. .

فاکس مدت و مبلغ این قرارداد را فاش نکرد اما طبق گفته نیویورک پست که متعلق به خانواده مرداک است، تام بردی به مدت 10 سال سالانه 37.5 میلیون دلار دستمزد می گیرد.

این مبلغ بیشتر از دستمزد سالانه او در بوکانیرز است که در فصل گذشته حدود 30 میلیون دلار بود.

همچنین این یک رکورد در تاریخ کانال‌های ورزشی است که مدت‌هاست بازیکنان سابق، به‌ویژه تیم‌های دفاعی را با قراردادهای چند میلیون دلاری در تیم‌های تفسیری خود ادغام کرده‌اند.

تام بردی که بهترین کوارتربک تاریخ محسوب می‌شود، در حساب توییتر خود پاسخ داد و گفت که “هیجان زده است، اما هنوز با تیمش در تامپا بی بوکانرز کار وجود دارد.”

تام بردی، 44 ساله، از جمله 22 فصل NFL، در ماه فوریه اعلام کرد که از ورزش بازنشسته می‌شود و توضیح داد که می‌خواهد پس از حذف بوکانیرز در پلی آف مقابل لس آنجلس، راه را برای “نسل بعدی ورزشکاران متعهد و متعهد” باز کند. آنجلس رامز، برندگان آینده سوپر بول. اما او یک ماه و نیم بعد با تصمیم گیری برای پوشیدن قیچی ها برای فصل جدید با تامپا بی، این حس را ایجاد کرد.

دارنده رکورد مطلق عناوین سوپربول – بیش از هر تیمی در عصر مدرن -، استاد سابق بازی برای نیوانگلند پاتریوتز، بین سال‌های 2000 تا 2019 (شش عنوان)، سپس تامپا بای باکانیرز (یک عنوان در سال 2021). ) از طول عمر استثنایی در لیگی بسیار خشن برخوردار بود.

نفوذ بردی فراتر از دنیای کوچک فوتبال آمریکایی است و او از سال 2009 شوهر سوپر مدل برزیلی ژیزل بوندشن بوده است. وی همچنین از سوی برخی آمریکایی ها به دلیل روابط دوستانه اش با رئیس جمهور سابق جمهوری خواه دونالد ترامپ مورد انتقاد قرار گرفته است، که بازیکنان NFL را که هنگام سرود ملی در اعتراض به خشونت پلیس علیه اقلیت های نژادی زانو زده بودند، به باد انتقاد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *