Seraing با Kilota و Bernier در برابر RWDM؟ “ما با پسرها صحبت می کنیم”

ژان لوئیس گارسیا با اشتیاق و مصمم به این بازی برگشت نزدیک می شود، به خصوص که سرائینگ در بازی رفت با یک پیروزی کم باقی مانده است. “ما برای حریف خود احترام قائلیم، اما دلایل زیادی برای آرامش و اعتماد به نفس داریم. ما در بازی رفت بهتر از آنها بودیم. تنها تاسف من این است که فاصله بزرگتری را بیشتر نکردم.”وی روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت.

سرمربی سرسیایی باید از همین گروه سود ببرد. اگر لهسینی فصل خود را به پایان رسانده باشد، کیلوتا و برنیر در صورتی که همه چیز خوب پیش برود، می توانند روی دروازه باشند. آنها تمام هفته را با گروه تمرین کرده اند، اما ما این جمعه را بررسی خواهیم کرد. نباید فراموش کنیم که آنها از زمان سفر ما به اوستنده غایب بوده اند. (یادداشت سردبیر: 2 آوریل). شما باید تمام پارامترهای جسمی و روحی را در نظر بگیرید. ما با پسرها صحبت می کنیم.”

استادیوم کامل

پس از آخرین جلسه تمرینی در تاسیسات پایرای، سریزینس ها از عصر جمعه برای یک محیط سبز به هتلی در لیژ خواهند رفت.

Pairay نیز فروخته شده است: 7200 مکان (شامل 1200 مکان برای حامیان RWDM) جذب شده اند. “این ما را خوشحال می کند. این مهم است که انرژی یک استادیوم را احساس کنیم. باید ما را گالوانیزه کند و از ما فراتر رود و در عین حال آرامش و شفافیت ما را حفظ کند.”

در پایان مسابقه که می تواند تا ضربات پنالتی تمدید شود، برنده این فرصت را خواهد داشت تا فصل آینده در D1A بازی کند. بازنده پایین می آید یا در D1B می ماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *