Swedes of Ghost بروکسل را کوبیدند

Ghost یک گروه غیر معمول است. کیفیت آهنگ های او در طول پنج آلبوم این گروه تکامل یافته است. و برای جشن انتشار Impera (ویرجین) است که گروه در Forest National توقف کردند تا تاریخ تور خود را در آنجا گرامی بدارند. Uncle Acid & The Deadbeats وظیفه سنگین ارائه قسمت اول را بر عهده داشتند، اما با توجه به کیفیت صدای نسبتاً متوسط، عذاب انگلیسی ها به سختی به چشم گاو نرفته است. آیا این نتیجه محدودیتی بود که برای مهمانان اعمال شد یا نتیجه تعادل بد؟

گوست به سرعت به سوالات او پاسخ داد. تولیدات پیچیده اسکاندیناویایی ها هرگز پژواک واقعی را که چنین ترکیب بندی های صیقلی شایسته ای داشتند، پیدا نخواهند کرد. همه چیز با بی تفاوتی عمومی شروع شد زمانی که آهنگ های کلاسیک “Klara Stjärnor” اثر یان یوهانسون و بالاتر از همه، سرودهای گریگوری “Misere mei”، “Deus” اثر آلگری در اتاقی در جنگل که همیشه روشن بود شروع به چرخیدن کردند. شلوغ از آنجایی که برگزارکنندگان مجبور شدند بخشی از طبقه دوم را باز کنند تا از عموم مردم در اتاق با پیکربندی مینیمالیستی آن استقبال کنند…

چراغ ها روی نت های امپریوم در یک هیستری عمومی خاموش شدند. صحنه ای که با یک صفحه بزرگ پوشانده شده بود، سایه گیتاریست ها را قبل از افتادن بر روی ریف های “Kaisarion” که از آخرین آلبوم گوست گرفته شده بود، آشکار کرد. اگر Imperia عمدتاً در طول مجموعه سوئدی ها نمایش داده می شد، Prequelle همچنین می توانست از یک رژیم ترجیحی با حداقل 5 عنوان از جمله “Rats” عالی که در یک هذیان جمعی تفسیر می شد بهره مند شود.

مردم برای تشویق اسکاندیناویایی های نقابدار به شرایط صوتی احترام نمی گذارند. این شش نوازنده کلاه و لباس‌های خود را که مستقیماً از نیروهای Death Trooper از جنگ ستارگان الهام گرفته شده بود، در طول کنسرت 105 دقیقه‌ای استفاده کردند. تنها توبیاس فورج، رهبر و خواننده آرایش شده مانند جوکر بتمن، ویژگی های صورت خود را آشکار کرد. این خواننده همچنین بال های خفاش خود را روی “Cirice”، عنوانی ضروری در کارنامه گوست، باز کرده است. نمایش به خوبی توسط یک بازی موثر نور پشتیبانی می شد که هر یک از نوازندگان را هنگامی که در جلوی صحنه برجسته می شدند برجسته می کرد. فقط دو نوازنده کیبورد و بک وکال در پس زمینه باقی ماندند.

وقتی توبیاس فورج در نقش پاپا بازنشسته چهارم برای اجرای آهنگ «مرا آفتاب کوچک صدا کن» روی صحنه ظاهر شد، تمام نور روی صحنه رفت. این خواننده چندین بار در صحنه ای که با شیشه های رنگی کلیسای جامع در پس زمینه تزئین شده بود لباس های خود را تغییر داد.

بقیه کنسرت به قدیمی‌ترین آهنگ‌های گروه (“Ritual”، “Faith”، “Miasma” و…) اختصاص داشت و سپس با کاور متالیکا “Enter Sandman” و “Dance Macabre” و “Square Hammer” به پایان رسید. بعنوان یادآوری.

روز قبل، در هیئت های پاریس، گوست حضور خود را در جشن جهنم اعلام کرد. سوئدی‌ها در بروکسل چیزی از این دست را اعلام نکردند که تصور می‌شد حضور سوم در Graspop به گروه اجازه می‌دهد تا خود را با دسی‌بل بهتر نشان دهند. به تعویق افتاد؟

لیست مجموعه:

1. کلارا استیارنور (جان جوهانسون)

2. Miserere mei، Deus (گرگوریو آلگری)

3. شاهنشاهی

4. قیصریون

5. موش

6. از قله تا گودال

7. مریم روی صلیب

8. کلیسای شیطان

9. سیریس

10. ماه شکارچی

11. ایمان

12. سرریزها

13. تشریفات

14. مرا آفتاب کوچک صدا کن

15. Helvetesfonster

16. سال صفر

17. او است

18. میاسما

19. گرد و غبار مومیایی

20. برو بز را ببوس

یادآوری ها:

21. وارد Sandman شوید (کاور متالیکا)

22. رقص مرگ

23. چکش مربعی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *