The Friends Experience: نمایشگاه پاپ آپ نمایش تلویزیونی فرقه به بروکسل می رود

علاقه مندان به کمدی نمادین Friends هستند که در 31 مارس در بروکسل افتتاح می شود و تا 18 ژوئن ادامه دارد.

پس از به دست آوردن محبوبیت در شهرهای ایالات متحده مانند نیویورک، شیکاگو و بوستون، The Friends Experience به اروپا منتقل شد و فرصتی را برای بازگشت به نیویورک خنده دار دهه 1990 فراهم کرد که طرفداران در سراسر جهان آن را به یاد می آورند.

اولین توقف در پاریس موفقیت بزرگی بود و طی سه ماه 150000 بازدیدکننده را به خود جلب کرد. این نمایشگاه که اکنون به بروکسل می آید، تجربه ای فراگیر را با مجموعه های فوق واقع گرایانه که برخی از بهترین قسمت های سریال را بازسازی می کنند، به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

دوازده صحنه در فضای 9000 متر مربعی در کاخ 4 نمایشگاه بروکسل پخش خواهند شد. آنها برادران وارنر را قادر می‌سازند تا آنجا که ممکن است برخی از مجموعه‌های فیلم معروف را بازسازی کنند. اینها شامل فواره ای است که در هر مقدمه به تصویر کشیده شده است و آپارتمان های چندلر و جوی، ریچل و مونیکا. یکی از نکات جالب این نمایشگاه کافی شاپ سنترال پرک و مبل نارنجی رنگ معروف آن خواهد بود.

این صحنه همچنین دارای جزئیات نمادینی است که با قدم زدن در هر فضا برای بازدیدکنندگان فوراً قابل تشخیص است. در Chandler and Joey’s Barcaloungers بنشینید، یکی از دوستانتان را در بازی Foosball ضرب و شتم کنید و در مقابل تاکسی شخصی فیوب در نیویورک عکس بگیرید.

فروش بلیت ها از 22 فوریه (26.50 یورو برای بزرگسالان، 22.50 یورو برای کودکان) آغاز می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *