Union-Beerschot دستگیر شد: اتحادیه گرایان با یک امتیاز شکست پیروز شدند!

هیئت انضباطی اتحادیه فوتبال بلژیک تصمیم گرفته است برای بازی یکشنبه گذشته در یونیون سن ژیلواز، که 10 دقیقه بعد از آن که هواداران آنتورپ به زمین چمن رفتند، متوقف شد، امتیاز 5-0 را به بیرشات تحمیل کند. روز شنبه فدراسیون ورزشگاه جوزف مارین را اعلام کرد. نتیجه 0-0 بود که این بازی یکشنبه گذشته در چارچوب سی و چهارمین و آخرین روز از مرحله کلاسیک مسابقات قهرمانی فوتبال بلژیک متوقف شد. یونیون سن ژیلوز که مرحله کلاسیک را در مقام اول قهرمانی به پایان رساند، به این ترتیب 3 امتیاز از فرش سبز به دست آورد. در نتیجه، باشگاه Butte بازی های پلی آف قهرمانان را با سه امتیاز جلوتر از اولین تعقیب کننده خود، کلوب بروژ، آغاز خواهد کرد. یونیون که پس از 48 سال غیبت در این فصل به لیگ برتر بازگشته است، بازی های پلی آف خود را یکشنبه 24 آوریل در پارک دودن با دربی مقابل اندرلخت آغاز خواهد کرد. در همان روز کلوب بروژ میزبان آنتورپ خواهد بود.

الکساندر بوکو، داور مسابقه، زمانی که هواداران میهمان یکشنبه گذشته بمب های دودزا و اشیاء را روی زمین چمن ورزشگاه مارین پرتاب کردند، بازی را متوقف کرده بود. حتی برخی از هواداران آنتورپ وارد زمین شدند تا بیایند و سر هواداران یونیونیست فریاد بزنند. آقای بوکو سپس در دقیقه 82 بازی را به طور قطعی متوقف کرد، زمانی که جدول امتیازات 0-0 بود.

شورای انضباطی فدراسیون روز جمعه به این موضوع رسیدگی کرد. در طول جلسه، Beerschot، سقوط به D1B، نشان داد که او مخالفت نمی کند امتیاز. موش ها همچنین درخواست کردند که پرونده به دو بخش جداگانه (ورزشی و انضباطی) تقسیم شود که پذیرفته شد. تصمیم در بخش انضباطی برای 1 ژوئن انتظار می رود.

دفتر دادستانی فدرال، که به نفع پیروزی اتحادیه‌ها با شکست اعلام شده بود، خواستار چهار بازی پشت درهای بسته در روز سه‌شنبه، از جمله تعلیق یک بازی، و حداکثر جریمه 10000 یورویی برای Beerschot شده بود. باشگاه آنتورپ همچنین روز دوشنبه 50000 یورو از لیگ برتر جریمه شده بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *