Vliegen در فینال دونفره مختلط: “شاید من با کیمبرلی زیمرمن ویمبلدون بازی کنم”

Joran Vliegen واجد شرایط حضور نزدیک به دو هفته در پاریس، Joran Vliegen هشتمین و آخرین بازی خود را این پنجشنبه انجام خواهد داد. این بازیکن بلژیکی و شریک او اولریکه ایکری روز چهارشنبه به فینال دونفره مختلط راه یافتند و زوج متشکل از کراویتز آلمانی و ملیچار-مارتینز آمریکایی را کنار زدند.

بازیکن 28 ساله شروع می کند: “این باور نکردنی است. 6-1، 5-3 پیش رفتیم، ما به حذف نزدیک شدیم. آنها حتی یک امتیاز مسابقه داشتند اما ما در بازی ماندیم و استراحت را مدیریت کردیم. آنجا احساس کردم. که روند بازی می تواند تغییر کند. و سپس شریک من یک بازی عالی انجام داد.”

Limburger برای اولین بار در کنار Eikeri نروژی در حال تکامل است. جوران لبخند می‌زند: “او قبلاً حتی دونفره مختلط بازی نکرده بود. او با بازیکن دیگری قرارداد بسته بود اما رتبه دوم به او اجازه نداد تا جدول را یکپارچه کند. بنابراین با او تماس گرفتم و توانستیم به عنوان آخرین بازیکن در مسابقات برگردیم. جفت.”

همکاری برای ماندگاری؟ ممکن است، اما من همچنین با کیمبرلی (زیمرمن، حذف شده در مرحله یک چهارم نهایی دونفره زنان با مارینا زانفسکا) قبل از رولان گاروس صحبت کردم. به او گفتم که اگر در رنکینگ پیشرفت کند، شاید بتوانیم با هم بازی کنیم. کاری که اکنون به پایان رسیده است زیرا این بازیکن 26 ساله به لطف دوران حرفه ای خود در پورت ادئویل به طور خطرناکی به 50 بازیکن برتر نزدیک می شود.

در سطح شخصی تر، Joran Vliegen خوشحال است که می تواند جلسات زنجیره ای را تشکیل دهد. “من از حذف خود در دونفره مردان با ساندر ناامید شدم (یادداشت سردبیر: ژیل). ما تا یک چهارم نهایی فاصله نداشتیم اما در سوپر تای بریک شکست خوردیم. برای من حتی اگر در دونفره مختلط باشد، خوب است. برای اینکه بتوانم مسابقات گرند اسلم را انجام دهم. این برای اعتماد به نفس خوب است.”

به منظور آماده شدن برای ویمبلدون، زوج دیویس کاپ بلژیک هفته آینده به رزمالن سفر خواهند کرد و سپس با هاله و مایورکا یا ایستبورن ادامه خواهند داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *