Waasland-Beveren فصل خود را با نتیجه مثبت به پایان می رساند و مقام سوم را به خود اختصاص می دهد

بروکسل 04/17 (بلگا)

عصر یکشنبه دو بازی آخر فصل D1B فوتبال برگزار شد. ویرتون چالش را در جاده لیرز با نتیجه 1-1 به اشتراک گذاشت و Waasland-Beveren با نتیجه 2-0 از موسکورون برتری یافت. ویرتون که برای چند هفته به آخرین رتبه در جدول رده بندی و سقوط محکوم شده بود، فرصتی را برای کسب یک پیروزی برای افتخار در زمین لیرز از دست داد. گل هروه کاگه (نهم) برای اطمینان از برتری ویرتون کافی بود تا اینکه لیونگولا در وقت های تلف شده در ضربات پنالتی (90+2) بازی را به تساوی کشاند.

در همان زمان، Waasland-Beveren یک پیروزی حکایتی در برابر موسکرون، 2-0 به دست آورد. گل ها توسط مادرنر از روی نقطه پنالتی (56) و سیمبا به تیمش (71) به ثمر رسید.

رده بندی اکنون نهایی است: Waasland-Beveren از Deinze پیشی می گیرد و با 41 امتیاز در مکان سوم قرار می گیرد. دنزه در مجموع 39 امتیاز است. لیرز با 36 امتیاز بالاتر از لومل (35) پنجم است، موسکرون با 30 امتیاز هفتم و ویرتون با 23 امتیاز هشتم است.

وسترلو با 56 امتیاز قهرمان شد و فصل آینده در لیگ برتر جوپیلر بازی خواهد کرد. RWDM، دوم با 49 امتیاز، در مرحله پلی آف مقابل سرائینگ بازی خواهد کرد تا در میان نخبگان صعود کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *