WEC 6H of Spa: موفقیت برای تویوتا شماره 7 لوپز-کانوی-کوبایاشی، Alpine 2 همچنان در قهرمانی پیشتاز است، WRT را در LMP2 دو برابر کرد.

با بازگشت به تعداد زیاد با غرفه های پر در ابتدا، مردم از شرایط آب و هوایی با بازگشت باران در حالی که کل هفته خشک شده بود ناراحت نشدند. یک تصادف جزئی برای میروسلاو کونوپکا کهنه کار، دو دوش شدید، یک مدیر مسابقه که عادت داشت چتر خود را بیرون بیاورد، و تله های سنگریزه ای که منجر به تصادفات بیش از 3 ساعت وقفه و “زرد کامل مسیر” شد. و ما صادقانه تعجب کردیم که چرا خنثی سازی ها اینقدر طول کشید…

گلیکنهاوس پلاما دِرانی با برتری در نیم ساعت اول، بالاخره پس از مشکلات کوچک و خطاهای استراتژیک، در مجموع به رتبه نهم رضایت داد.

تویوتا شماره 8 سباستین بوئمی را پس از یک ساعت از دست داد، قربانی سیستم هیبریدی خود که همچنان 25 دقیقه وقفه را برای ما به همراه داشت، زیرا هیچکس نمی توانست GR010 بی حرکت در ورودی “pif paf” را به جریمه برق گرفتگی لمس کند. .

ناگهان، پس از یک میان‌آهنگ فوق‌العاده توسط رابین فرینز امپراتوری در زیر باران در Oreca WRT، در مجموع برای یک ساعت و نیم خوب پیشتاز بود، N°7 کنترل‌ها را به ارث برد، سه نفر متشکل از مایک کانوی، کامویی کوبایاشی و خوزه ماریا لوپز به سازنده ژاپنی اجازه می دهد تا وضعیت شکست ناپذیری خود را از سال 2017 در آردن ما حفظ کند.

دومی با 27.473 ثانیه، Alpine A480 از Lapierre-Vaxivière-Negrao پیش از دیدار بعدی در Le Mans برتری قهرمانی را حفظ می کند.

پله سوم سکوی مطلق به اولین نفر از LMP2 ها می رسد، اورکای تیم بلژیکی WRT با رابین فرینز، رنه راست و شان گلائل. تیم وینسنت ووس حتی به لطف تیم رئال توسط WRT از ناتو-هابسبورگ-آندراده به یک دوبل باشکوه در خانه دست یافت. LMP2 trifecta توسط Jota از Stevens-Da Costa-Gonzales تکمیل می شود که در شروع مسابقه پیشتاز است.

تعلیق تا پایان بین پورشه و فراری در GTE-Pro نفس گیر بود. پس از تماس دو 911 رسمی با یکدیگر در اولین پیچ که باعث سوراخ شدن و از دست دادن یک دور از N°91 Lietz-Bruni شد، فراری ها از باران استفاده کردند و پیش افتادند. مایکل کریستنسن در پایان مسابقه با تاخت کامل بازگشت اما هرگز نتوانست از 488 AF Corse جیمز کالدو و الساندرو پیر-گویدی سبقت بگیرد.

موفقیت در GTE-Am برای Porsche Dempsey Proton Ried-Priaulx-Tincknell یک ثانیه و نیم جلوتر از Aston Martin Vantage TF Sport of Keating-Chaves-Sorensen.

بیایید همچنین به رتبه چهاردهم کلی، هشتم در LMP2، اورکا ریچارد میل از سباستین اوژیه که دو بار باغبانی کرد، چارلز مایلزی و لیلو وادوکس و رتبه 29، رتبه نهم در GTE-Am هموطن ما یان هیلن که واقعاً می توانست توجه کنیم. با توجه به زمان تلف شده توسط هم تیمی هایش فرد پورداد و پاتریک لیندزی در دومین پورشه پروتون، هیچ کاری انجام نمی دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *