Wout Van Aert مسابقه Red Bull Caisses à Savon را در پیست Spa-Francorchamps ارائه می کند.

در خود سایت اینترنتی، برند اتریشی جزئیات رویداد آینده را ارائه می دهد. “روز یکشنبه 4 سپتامبر 2022، مسابقه Red Bull Caisses à Savon سرانجام به بلژیک بازخواهد گشت. کسی جز Wout van Aert به درخواست ماریا دل ریو (مجری در Radio Contact، یادداشت سردبیر) برای کاوش مسیر رفت. 17% از Raidillon افسانه‌ای را در پیست اسپا-فرانکورشامپ صعود کنید… قبل از پایین رفتن در جعبه صابون! مدارهای جهان: Eau Rouge و Raidillon! درست یک هفته بعد از Max Verstappen و Cie، اما در جهت مخالف.

برند نوشیدنی انرژی‌زا میکروفون را به دوچرخه‌سوار داد: “این اولین باری نبود که از Raidillon بالا می‌رفتم، بنابراین از قبل می‌دانستم چقدر سخت خواهد بود. این یک یادآوری کوچک خوب بود. ما با سرعت کامل شروع می‌کنیم اما بسیار شیب دار می‌شویم. که بعد از مدتی تقریباً در مکان فوق العاده خنک مسابقه Red Bull Soapbox Race ایستاده اید!، یک جعبه صابون نیز یک ماشین مسابقه کوچک است، و در این مورد، این پیست F1 – یکی از نمادین ترین مکان ها در بلژیک – است. انتخاب خوبی است. پایین رفتن از تپه با چنین سرعتی تجربه ای است که به زودی فراموش نمی کنم. خوشبختانه جعبه صابون چرخ های قوی و ترمز داشت (می خندد).

مفهومی که در بلژیک متولد شد

ردبول اولین تلاش خود را از آنجایی که این مفهوم سال‌هاست وجود داشته است، نخواهد بود، زیرا این برند در وب سایت خود توسعه می‌یابد. “آخرین دوره مسابقه Red Bull Caisses à Savon در بلژیک به سال 2017 برمی گردد. در این مناسبت، بیش از 60 تیم مشتاق به 30000 تماشاگر نمایشی هذیانی در Mont-de-l’Enclus ارائه کردند. چشم تایید کننده هیئت داوران شامل اولگا لیرز، ریک ورهیه و… تیری نوویل. امسال، این رویداد توسط ماریا دل ریو برگزار خواهد شد. بلژیک تاریخ بسیار غنی در مورد مسابقه ردبول Caisses در ساون دارد، زیرا تیم ها نیز مسابقه دادند. در سال های 2008، 2003 و 2000 مسیر سختی را طی کرد. این نسخه در سال 2000 اولین مسابقه باکس صابون ردبول بود. بیش از 100 مسابقه در سراسر جهان.”

می خواهید ثبت نام کنید؟ تمام اطلاعات را پیدا کنید اینجا.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *