WRC: با وجود عقب ماندن از قهرمانی، نوویل همچنان به عنوان قهرمانی اعتقاد دارد

دو هفته پس از یک ناامیدی جدید در پرتغال، تیری نوویل و کل تیم هیوندای امروز خود را در ساردینیا برای پنجمین دور WRC می‌بینند که اغلب در گذشته برای آنها موفقیت‌آمیز بوده است.

برند کره جنوبی در شش دوره گذشته چهار بار با تیری نوویل دو بار (2016 و 2018) و دنی سوردو در سال‌های 2019 و 2020 برنده شده است. در حالی که اوت تاناک برنده سال 2017 اکنون با یک i20N Rally1 رانندگی می‌کند.

رکورد هموطن ما در ساردینیا با دو پیروزی، اما بالاتر از همه هفت سکو در ده شرکت، چشمگیرتر از همه است. “من همیشه در این جاده های خاکی باریک که با سنگ های تیز پوشیده شده اند، احساس راحتی کرده ام، جایی که شما نیاز به فرمان بسیار دقیق دارید. توضیح می دهد Monegasque، دوم در جام جهانی. گریپ از حلقه ای به حلقه دیگر تغییر می کند. اولین نمایش روز جمعه برای من تعیین کننده خواهد بود زیرا از رتبه دوم شروع می کنم. هدف این خواهد بود که سعی کنیم هیچ اشتباهی نکنیم و عصر جمعه به جمع 5 تیم برتر راه پیدا کنیم تا مجبور نباشیم بقیه آخر هفته را زیاد جارو کنیم.”

در بازی کوچک پیش بینی ها، تیری دیگر جرات نمی کند زیاده روی کند… “امیدوارم یک رالی بدون دردسر داشته باشیم. اگر چنین است، این دور اغلب برای ما مطلوب بوده است و فکر می کنم بتوانیم در جلو بازی کنیم.”

برای قهرمانی، حتی اگر فاصله (46 امتیاز) با Kalle Rovanpera بزرگ به نظر برسد، چیزی از دست نمی رود. رتبه اول و 5 امتیاز جایزه برای بلژیکی همراه با بازنشستگی از فنلاندی منجر به کاهش امتیاز راننده تویوتا به 16 امتیاز می شود. “9 مسابقه باقی مانده است. همه چیز هنوز امکان پذیر است.”

اما برای امیدواری به بازگشت با خودرویی که پیش از این کارایی کمتری دارد، به قابلیت اطمینان، حمله بزرگ و کمی شانس نیاز دارید، دو عنصری که اخیراً تیری نوویل فاقد آنها بوده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *