WTA مادرید: اوزاکا با موفقیت فصل خود را روی خاک رس آغاز کرد

مرد شماره یک سابق جهان که با سارا سوریبس (57 جهان) در جهان روبرو می شود، گفت: “نمی توانم بگویم مسابقه آسانی بود، احساس می کنم کمی خود را تطبیق دادم. واقعا خوب است که دوباره روی خاک خاکی بازی کنم.” دور بعدی این بازیکن اسپانیایی در مقابل تماشاگران خانگی خود با شکست دادن آناستازیا پاولیوچنکووا روسی، فینالیست رولان گاروس در سال گذشته، در سه ست با نتایج 6-3، 2-6، 6-3 هیجانی ایجاد کرد.

اوزاکا که از دعوت به بازی در زمین خاکی در Caja Magica بهره مند شد، تنها 61 دقیقه وقت صرف کرد تا از شر پوتاپووا خلاص شود، که با این وجود در 9 موفقیت متوالی در زمین خاکی، از جمله عنوان قهرمانی در استانبول در هفته گذشته، باقی ماند.

ژاپنی با 24 سالگی که پس از سال 2021 از نظر روانی دشوار که منجر به سقوطش به رده 77 شد، به رده 36 رده بندی جهانی بازگشت، هنوز عنوانی در خاک رس کسب نکرده است و هرگز از دور سوم رولان گاروس، در 5 بازی، عبور نکرده است. ظاهر

برای موفقیت در این سطح خاص، این بازیکن روز چهارشنبه گفت که از روش های خاصی از رافائل نادال الهام گرفته است. اوساکا که برای چند روز در زمین “رافا” در مایورکا روی سطح اخرایی آماده می شد، توضیح داد: “فکر می کنم یکی از روش های او را که او استفاده می کند دزدیدم و اخیراً آن را در تمرینات به کار بردم.”

اوزاکا با رسیدن به فینال مسابقات WTA 1000 در میامی در اوایل آوریل، جایی که به شماره 1 جهان، ایگا سویاتک تسلیم شد، به میدان بازگشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *