امیدهای سرخ بلیط خود را برای D1B دارند

قرار نیست همه چیز در فصل استاندارد دور ریخته شود، و این هم مانند هر چیز دیگری تسلی است. اسپویرها پس از دسترسی به بخش فوتسال در D2 و در حالی که منتظر فینال جام حذفی زنان بلژیک هستند، در 14 می مقابل اندرلخت، بلیت خود را برای D1B فصل آینده تایید کردند.

پیروزی بدون شک زیباتر بود، اما یک سهم برای تایید بلیط D1B کافی بود. و جوانان لیژ پس از یک دوره اول متوسط، توانستند ایده های خود را مرتب کنند و بهتر به پایان برسند. فصل بعد، آنها مانند عصر دوشنبه به اسکلسین بازخواهند گشت تا بازی های خود را با RWDM، Beerschot یا Waasland-Beveren یا حتی اندرلخت و کلوب بروژ انجام دهند.

عموم مردم این سفر را انجام داده بودند (1569 نفر حاضر بودند)، و اولتراها، که خلق و خوی، بمب های دودزا و آهنگ های حمایتی را ایجاد کردند، توانستند در این فصل نیز چیزی را جشن بگیرند. آنها در تقسیم شادی خود کوتاهی نکردند.

برای استاندارد، ماجرا به خوبی مدیریت شده بود، با باز کردن سریع، از سرگیری سر کواویتا در هنگام دریافت پاس از دومونت. اما شارلوا که تحت تأثیر قرار نگرفت، توانست بدون اینکه ناراحت شود، وارد جلسه شود.

مونتچلی خطای انگوی را ایجاد کرد که یک پنالتی به ارمغان آورد که توسط دی مورلوز به گل تبدیل شد، سپس واسینسکی یک کرنر را درست قبل از وقت استراحت به پایان رساند تا به برتری برسد. زبرها که بالغ‌تر بودند، در دوره اول، زمانی که لیژواها بیشتر در ذخیره‌سازی ظاهر شدند، بهتر به نکات برجسته خود تسلط داشتند.

ربع چهارم، حداقل، موفق‌تر بود و با گل شگفت‌انگیز لابیلا، قیچی، روی دریافت پاس دومون، دوباره خوب شروع شد. استاندارد، مهیج تر، موقعیت های بهتری برای تسلط بر یک دوره دوم ایجاد کرد که با تسکین عبور کرد، با این حال، زمانی که اپولو یک ضربه سنگین از لوته را دفع کرد.

استاندارد : اپولو; Dodeigne، Ngoy، Noubi، Dumont (89th Mawete); وانکرخون (توری 89)، کواویتا؛ چاناک، بالیکویشا، غلدی (کلوت 56); لابیلا (77 بنفریها).

شارلوا : Desprez; واسینسکی، آندرئو، هودارت؛ داله مول (87 کاراباگلی)، گاو، لوکمبو، مونتیچلی (نبرد هفتادم)؛ دی مورلوس (ماسارت 87)، چاچوا (بناتس 67)، پتکوویسیوس (بوکوم 87).

هشدارها : آندرئو، چاناک، وانکرخوون، لابیلا، پتکوویسیوس، دان.

اهداف : یازدهم کوویتا (1-0); هجدهم روی قلم. دی مورلوس (1-1)؛ 44 واسینسکی (1-2)؛ لابیلا 47 (2-2).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *