گروه D’Ieteren دفتر مرکزی نمادین خود را در ایکسل دوباره طراحی می کند

به گزارش RTBF، گروه D’Ieteren “پروژه احیای” مقر تاریخی خود را در Rue de Mail در Ixelles انجام خواهد داد.

این سایت که مساحتی بالغ بر 67000 متر مربع را اشغال می کند، ابتدا در سال 1906 توسط این شرکت خریداری شد تا به دفتر مرکزی تجارت خانوادگی و یکی از سایت های اصلی فعالیت خودروسازی آن تبدیل شود. نمایشگاه‌های مختلف، مغازه‌های مکانیکی و بدنه، و همچنین گالری دیترن – موزه‌ای که تاریخچه گروه را از زمان تأسیس آن در سال 1805 دنبال می‌کند، در آن قرار دارد.

گروه دیترن گفت: «به دنبال یک مسابقه طراحی که در آن چندین شرکت معماری مشهور بین‌المللی شرکت کردند، دفتر بریتانیایی AL_A انتخاب شد تا این سایت را بر اساس ارزش‌های گروه دیترن احیا کند و در عین حال حداکثر انعطاف‌پذیری را برای رفع نیازهای آینده تضمین کند. در بیانیه ای گفت. “هدف معماری نیز کاهش تراکم سایت و باز کردن آن، در تصویر یک گروه بین المللی باز به روی جهان است.” سایت جدید دفاتر، مغازه ها و امکانات رفاهی و همچنین گالری D’Iteren را در خود جای خواهد داد، زیرا فعالیت های خودروسازی این شرکت قبلاً منتقل شده است.

تماس با مقامات شهرداری و منطقه برقرار شده است و درخواست مجوز باید در ماه های آینده ارائه شود. دیترن قول می دهد: «البته ساکنان محلی و انجمن های محله در زمان مناسب برای بحث در مورد این پروژه دعوت خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *