اینفلوئنسر Nasdas کد کارت اعتباری خود را تحویل می دهد، اما همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود…

ناصر ساری، معروف به Nasdas، یک اینفلوئنسر معروف، بومی پرپینیان است، او توسط بیش از 3 میلیون نفر در اسنپ چت، شبکه اجتماعی مورد علاقه او دنبال می شود. او دیروز (۲ می ۲۰۲۲) اعلام کرد که کد یک کارت بانکی حاوی بیش از ۱۵ هزار یورو را فاش خواهد کرد!

ثبت اعداد

اسنپ ​​چت در روز دوشنبه رکوردهای خودش را شکست و حتی در کمتر از یک دقیقه به 100000 بازدید رسید. شور و اشتیاق ایجاد شده با اعلام کد کارت حتی باعث عقب نشینی شد که عملیات را به تعویق انداخت. اینفلوئنسر درباره این موضوع می گوید: “در کل تیم Nasdas ما در مجموع 12 میلیون بازدید داریم و آنقدر آشفتگی ایجاد کرده است که ما موفق شده ایم برنامه را باگ کنیم.” در واقع این اقدام به ساعت 20:30 شب گذشته منتقل شد.

عواقب

پس از افشای کد، سریعترین ها این شانس را داشتند که با سقف 250 یورو سفارش دهند. حداقل، این همان چیزی بود که آنها فکر می کردند: فقط امروز است که دنبال کنندگان این تأثیرگذار شروع به شکایت کرده اند. در واقع، هر حسابی که با کارت Nasdas سفارش داده بود، در پی خرید به حالت تعلیق درآمد. برای مثال، حساب‌های آمازون زمانی که کاربر حساب روش‌های پرداخت را تغییر می‌دهد، نیاز به تأیید دارند، که تعداد زیادی از سفارش‌ها را مسدود کرده است. عملیاتی که به همین دلیل کم کم شروع به تبدیل شدن به یک صدای بد می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *