با شروع بارش برف در جنوب‌تر، بروکسل شروع به نمک‌زدایی جاده‌ها می‌کند

به گزارش بروکسل موبیلیتی، منطقه بروکسل در حال آماده شدن برای زمستان است و اولین سمپاشی پیشگیرانه جاده ها را برای محافظت در برابر برف و یخ در آخر هفته انجام داده است.

دمای هوا در بلژیک در حال کاهش است و بخش هایی از والونیا اولین برف خود را دیده است.

برای آماده سازی شرایط یخبندان یا لغزنده، بیش از 800 کیلومتر از جاده های بروکسل با نمک تصفیه شد که در مجموع 85 تن بود. این همه جاده های منطقه ای، از جمله تقاطع های اصلی و تونل ها را پوشش می دهد.

آن ذخایر نمک با توجه به زمستان های معتدل سال های گذشته پر است. در بخشی از جاده کمربندی که از اندرلخت می گذرد، که به خصوص به رطوبت و سرما حساس است، یک ایستگاه هواشناسی برای اندازه گیری دقیق شرایط زمین نصب شده است.

اولین برف های بلژیک در جنوب این کشور از جمله در لیژ که حمل و نقل عمومی به شدت مختل شده بود باریده است.

سرویس حمل و نقل عمومی والون TEC اعلام کرد که طرح آب و هوای بد آنها فعال شده و سطح 3 مصوب شده است.

ایزابل تاست، سخنگوی TEC LIège Verviers توضیح داد: “این در حال حاضر یک سطح مهم است.”، توضیح داد که نشان می دهد 18 خط به طور کامل لغو شده است.

بارش برف شدیدتر از حد انتظار بود – چندین کامیون مشکل در مسیرهای مختلف را گزارش کردند و برخی از اشکال جمع‌آوری زباله با تأخیر یا به تعویق افتاد.

مقامات گزارش دادند که برخی از رانندگان در جاده رفتار ناایمن داشتند، از جمله سبقت غیرقانونی از کامیون‌های نمک‌پاشی و برف‌روب‌ها در لاین سمت راست، و ظاهراً از “انبوه برفی که شخم‌ها به سمت راست خود می‌فرستد” بی‌اطلاع بودند.

بروکسل هنوز شاهد بارش برف مشابه این مکان ها در والونیا نیست، اما مقامات نسبت به شرایط لغزنده هشدار دادند.

پلیس برای رانندگانی که در چنین شرایطی باید در جاده حضور داشته باشند، نکاتی از جمله کاهش سرعت ارائه کرده است. افزایش فاصله بین خود و ماشین روبروی شما؛ استفاده از لاستیک‌های زمستانی و اطمینان از سالم بودن چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب و برف پاک کن‌ها و نگه داشتن یخ‌خراش در خودرو؛ کاهش دنده به جای ترمزگیری در خودروهای دستی؛ ترمز کردن زودتر از آنچه انتظار دارید. اتخاذ سبک رانندگی ملایم تر و دقیق تر و حفظ آرامش در صورت سقوط یا سر خوردن.

پلیس هشدار داد: “هیچ مانور ناگهانی انجام ندهید، شتاب نگیرید یا ترمز نکنید.”

«به‌جای مسیری که می‌خواهید از آن اجتناب کنید، به مسیری که می‌خواهید بروید نگاه کنید. چشم ها فرمان را هدایت می کنند. بنابراین بهتر است به خروجی پیچ نگاه کنید تا به درخت کنار جاده.

در نهایت، مسئولان به مردم توصیه می‌کنند تا حد امکان از رانندگی در شرایط نامناسب خودداری کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *