در اینجا 5 فینالیست “صدا، زیباترین صدا” هستند.

این شنبه عصر نیمه نهایی زنده بود صدا، زیباترین صدا در TF1. شگفتی در انتظار بینندگان است. نیکوس آلیاگاس، مجری افسانه ای تله قلاب با رنج، جای خود را به الساندرا سابلت، مجری برنامه داد. Canteloup است که اعلام کرد در پایان فصل از کانال فرانسوی جدا می شود. “من می خواهم شما را به شدت ببوسم و برای شما آرزوی بهبودی دارم. من به شما علاقه دارماو به همکار بیمار خود گفت. سپس از فلورنت پاگنی شنید که با مبارزه او با سرطان ریه مشخص شده بود. مترجم “Savoir aime” با یک روسری کوچک و عینک آبی دودی ظاهر شد. او به مخاطبان خود اطمینان می دهد: “من خیلی خوبم!

یک بوسه بعدا برای نیکوس، نمایش ممکن است برگزار شود. آمل بنت مادر جوان با سه استعداد خود توپ را باز می کند. دوریان بن با ویتنی هیوستون تکل می‌زند، مری میلتون روی سلین دیون اجرا می‌کند و وایک با سرژ لاما مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد. صداهای عالی بیرون آمدند. پس از سه اجرا، عامل بنت و استعدادهایش روی صحنه با هم ملاقات می کنند تا آهنگ «بوسه» شاهزاده را بخوانند. رای پس از شمارش آرا: وایک اولین نامزد واجد شرایط برای فینال است.

راه را برای تیم فلورنت پاگنی و دو جوان شرکت کننده، لو داسی و نور، کاندیدای سابق The Voice Kids باز کنید. اولین نفر “Voilà” توسط باربارا پراوی را خواند. تکل دوم «Rise up» توسط آندرا ری. فلورنت پاگنی تحت تأثیر تفسیر دو نفر تحت حمایت خود قرار گرفت که آنها را برای خواندن “جمعیت” اثر ادیت پیاف روی صحنه یافت. در نهایت مخاطب نجات نور را انتخاب می کند.

این به پائولین، تنها بلژیکی است که هنوز در قلاب‌بافی از راه دور در حال رقابت است، اولین کسی باشد که وقتی زمان حضور استعدادهای ویانی فرا رسیده است، وارد عرصه شود. نامورای 19 ساله “به هر حال به تو می گویم” را اجرا می کند، عنوانی از پاتریک بروئل که مانند دستکش به او می آید. “من قلب، گذشته و داستانم را در این آهنگ خواهم گذاشت”زن جوانی که در حین اجرا چندین نگاه آگاهانه با مربی خود رد و بدل کرد، می گوید. “شما شگفت انگیز هستیدویانی را برای او راه اندازی می کند.او این نوع تاریکی و نور را همزمان داردآمل بنت به نوبه خود اعلام می کند.

مستر مت دومین استعداد ویانی است که به میدان آمده است. مردی با صدای خشن، تعبیر «نه، از چیزی پشیمان نیستم» اثر ادیت پیاف را انتخاب می‌کند. پس از اجرای خود، الساندرا سابلت یک چشمک جدید برای نیکوس می فرستد. “من معمولاً به عنوان یک تماشاگر جلوی تلوچم هستم. امشب نیکوس جلوی تلویزیونش است. عصر بخیر دوست.

لوئیز عبور تیم Vianney را پشت پیانوی خود کامل می کند. آهنگ او از رپرتوار آنتونی و جانسون، نولون لروی را به گریه می‌اندازد که اعتراف می‌کند که “حمل می شود“با اجرای زن جوان.

این سه استعداد سپس آهنگ «من قهرمان نیستم» دنیل بالاواین را با ویانی می خوانند. مستر مت توسط مردم نجات می یابد.

بالاخره نوبت به لوریس و کارولین کاستا می رسد که تیم مارک لاوون را تشکیل می دهند. کارولین کاستا به عنوان برنده بزرگ دوئل ظاهر می شود، اما لوریس توسط نولون لروی که مستحق رپشاژ بود نجات می یابد. “لوریس در فینال، این اعتقاد من از ابتدا بوده استمربی متعجب گفت.

فینالیست های این فصل یازدهم از صدا، زیباترین صدا بنابراین شناخته شده اند. آنها وایک، نور، مستر مت، کارولین کاستا و لوریس هستند. شنبه آینده برای فینال بزرگ قلاب بافی شما را می بینیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *