رقابت برای یافتن کثیف ترین خیابان شارلوا راه اندازی شد

با توجه به اینکه دفن غیرقانونی و مخفی زباله به اوج خود رسیده است و اقدامات کافی توسط مقامات انجام نشده است، یکی از ساکنان شارلوا رقابتی را برای یافتن کثیف ترین خیابان شهر راه اندازی کرده است.

Jacques Vanhaverbeke، ساکن Marchienne Docherie، منطقه ای از Marchienne-au-Pont در نزدیکی شارلوا، به اندازه کافی ذوق زده شده است و تصمیم گرفته است که مسابقه زبان در گونه را به همراه همسایگان خود سازماندهی کند تا مشکل را برجسته کند.

من نمی دانم چگونه چیزها را بیشتر توضیح دهم. خیلی زیاد است.» او به RTL گفت. این ساکن مدت‌زمان که از این وضعیت چنان خجالت می‌کشد که دیگر کسی را به جز دخترانش به خانه‌اش دعوت نمی‌کند، رسیدگی به کثیفی‌هایی را که در خیابان او حاکم شده است، ماموریت خود بسیار طولانی کرده است.

او گفت: «ما ناهار، شام و شام را مقابل این «منظره» نفرت انگیز می خوریم. این وضعیت برای سال‌ها ادامه داشته است، علی‌رغم صحبت‌هایی که با همسایگان بدخیم ما، گزارش‌هایی به پلیس محلی و افسران محیط‌زیست می‌دهیم. هیچ چیز تغییر نکرده است.»

این مستمری بگیر که 40 سال است در همان خیابان زندگی می کند، در حال مبارزه برای یافتن منزجر کننده ترین خیابان در شارلوا است. تحریم ها”.

در این مسابقه ساختگی جوایز شورشی ارائه می شود، ونهاوربکه گفت: “جایزه اول: یک جعبه موش زنده که توسط ساکنان محلی صید شده است. جایزه دوم، یک جعبه موش های مرده که بچه های خیابان ما با آن بازی می کنند. جایزه سوم، یک تن زباله از خیابان برداشته شده – با بوها یک امتیاز اضافی است.”

در حالی که این مسابقه یک شوخی است، اما با یک پیام جدی راه اندازی شده است – برای برجسته کردن مشکل رو به رشد زباله. نکته کلیدی، ریختن زباله و زباله در خیابان است که هفته ای یک بار توسط شرکت مدیریت پسماند بین شهری Tibi منطقه شارلوا جمع آوری می شود.

ساکنان می‌گویند که علیرغم درخواست‌های مکرر آنها از بزرگان خاویر دزگین و محمود دوگرو که به ترتیب مسئول تحرک، کارهای عمومی و انتقال زیست‌محیطی و پاکیزگی هستند، تحریم‌ها یا مکانیسم‌های کافی برای جلوگیری از پوسیدگی واقعی توسط مقامات محلی اعمال نشده است. اگرچه فیلیپ تلیر، مدیر عامل Tibi به RTL گفت که متخلفان می توانند تا 350 یورو جریمه دریافت کنند.

در همین حال، مقامات شهری شارلوا، با تاکید بر اینکه در حال حاضر 11.5 میلیون یورو در سال برای نظافت عمومی هزینه می‌کند، از اینکه تخلیه مخفیانه زباله و تخلفات زیست‌محیطی در شارلوا و شهرهای مجاور ادامه دارد ابراز تاسف می‌کنند.

دوگرو گفت: “این یک تجدید دائمی است، به دلیل افزایش تعداد افراد ضد اجتماعی که به محیط خود احترام نمی گذارند یا نمی دانند چگونه در خانه به درستی زندگی کنند.”

دوگرو افزود که مشکل تخلیه زباله در سراسر بلژیک اتفاق می افتد، نه فقط در شارلوا.

در حالی که هیچ تاریخی مشخص نشده است، شارلوا متعهد به نصب دوربین های نظارتی در سراسر قلمرو خود شده است. شهر گفت: «افسران پلیس نقشه‌بردار به عنوان بخشی از مأموریت‌های خود توانستند مکان‌های خاصی را که مشکلات متمرکز و تکراری بودند، شناسایی کنند. بر این باور است که با دسترسی به تصاویر دوربین، مکان یابی زباله ها و دستگیری افراد مسئول آن آسان تر خواهد بود.

در همین حال، با همکاری پلیس و تیبی، شورای شهر گفت که تیم بزرگتری از افسران گزارش – با چهار نفر اضافی که از ژوئیه وعده داده شده است – به تمرکز خود بر بهبود کیفیت زندگی ساکنان ادامه خواهند داد و خواستار احترام به محیط زیست و حفظ محیط زیست هستند. اعمال و رعایت مقررات عمومی پلیس.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *