شرکت ساختمانی فلامیش کل خانه شما را در 24 ساعت عایق بندی می کند

پانل های مورد استفاده در جلو و سقف خانه ها در کارخانه BuildUp تولید می شوند. سپس با استفاده از جرثقیل در ساختمان نصب می شوند.
به این ترتیب یک خانه موجود در یک پوشش جدید پیچیده می شود و دیگر انرژی از دست نمی رود. اگر می‌خواهیم به اهداف اقلیمی برسیم، باید خانه‌ها را هر چه سریع‌تر عایق بندی کنیم.
این تکنیکی است که این امکان را می‌دهد.»

در حال حاضر هزینه این نوع عایق اغلب فراتر از توان یک خانواده معمولی است. مدیرعامل می گوید: “ما امیدواریم تقاضا برای این محصول افزایش یابد و قیمت ها کاهش یابد و آن را برای همه در دسترس قرار دهد.”

BuildUp در حال حاضر عمدتا از این تکنیک در پروژه های بزرگ خارج از کشور استفاده می کند. ده ها خانه، بخشی از یک پروژه مسکن اجتماعی در فرانسه، اخیراً بازسازی شدند.

ما دوست داریم پروژه‌هایی را در بلژیک اجرا کنیم، اما متوجه شده‌ایم که کشورهایی مانند فرانسه و هلند از قبل این کار را برای 5 تا 10 سال انجام می‌دهند. بلژیک عقب افتاده است. نقش بزرگی برای سیاستمداران وجود دارد. در غیر این صورت به اهداف اقلیمی نخواهیم رسید.

از ماه اکتبر، اگر مسکن به اندازه کافی از نظر انرژی کارآمد نباشد، اجاره در فلاندر دیگر نمی تواند افزایش یابد. هلن دو تروستمبرگ می‌گوید که باید کارهای بیشتری انجام شود: «در فرانسه مسکن اجتماعی با برچسب‌های انرژی پایین دیگر نمی‌تواند از سال 2025 اجاره شود. این امر باعث ایجاد یک نوسازی عظیم شده است. تکنیک‌هایی که ما توسعه داده‌ایم این امکان را فراهم می‌کند که خانه‌ها را در یک لحظه به موجودیت‌های خنثی انرژی تبدیل کنیم!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *