مجتمع اداری بروسیتی رسما افتتاح شد

شهر بروکسل افتتاح رسمی بروسیتی، مقر جدید دولت را جشن گرفت.

جابجایی از محل قدیمی به این مجتمع جدید ماه‌هاست که ادامه دارد و کارمندان دولتی به صورت موجی از دفاتر قبلی خود جابه‌جا می‌شوند.

جلسات شورای محلی اکنون در بروسیتی جدید در حال برگزاری است و دفاتر شهرنشینان تغییر مکان داده اند.

این اقدام دولت با عملیات گسترده ای برای نوسازی و ساده سازی خدمات برای ساکنان، به ویژه از طریق دیجیتالی کردن رویه ها و کاهش قابل توجه کاغذبازی همراه بود.

به گفته فیلیپ کلوز، شهردار بروکسل، معادل 6 کیلومتر اسناد اداری دیجیتالی شده است و حدود 7.7 کیلومتر اسناد کاغذی دیگر در زیرزمین تخریب یا بایگانی شده است.

BruCity جدید دارای 37000 متر مربع فضای اداری، به علاوه یک پارکینگ زیرزمینی است که دارای 450 فضا برای عموم و 190 فضا برای کارکنان است.

این دفاتر برای پذیرایی از حدود 1800 کارمند شهرداری طراحی شده اند.

بر ارگونومی فضاها از جمله دفاتر پذیرش در طبقه همکف تاکید شد. اتاق های مطالعه با وای فای نیز برای 100 دانش آموز در ایام امتحانات، خارج از ساعات اداری، از 2 می در دسترس خواهد بود.

در مرکز، دهلیز استوانه‌ای شکلی است که به تمامی طبقات بالا می‌رود. از پشت بام، بازدیدکنندگان می توانند از منظره ای پانوراما از بروکسل از رستورانی لذت ببرند که تا اوایل تابستان درهای خود را در وقت ناهار به روی مقامات و با شروع سال تحصیلی جدید در عصر به روی عموم باز می کند.

Brucity توسط گروهی از معماران (Atelier Bruno Albert، Archi+I و Pierre Lallemand) طراحی و توسط AG Real Estate در محل پارکینگ 58 سابق ساخته شد. ساخت و ساز پنج سال طول کشید تا تکمیل شود.

عکس: James Arthur Gekiere/Belga

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *