مشکلات بیشتر برای کلوپ شبانه تاریخی فیوز به دلیل اعمال شدیدترین محدودیت‌های صوتی

کلوپ شبانه فیوز، قدیمی‌ترین کلوپ از این نوع در کل بلژیک، در میانه نبردی که با همسایه جدیدی در جریان است که می‌خواهد صدای کلوب پایین بماند، دوباره به میدان اول برگشته است.

کمیته محیط زیست منطقه بروکسل آخرین تصمیم محیط زیست بروکسل را که به فیوز اجازه داده بود تا آخر شب سروصدا کند، لغو کرده است.

فیوز در ماه ژانویه اعلام کرد که درهای خود را می بندد زیرا پس از اینکه مجبور به رعایت استانداردهای سختگیرانه شد، «اجرای یک کلوپ شبانه غیرممکن بود».

محیط زیست بروکسل تصمیم گرفته بود، پس از شکایت یک همسایه تازه وارد به منطقه، استاندارد نویز 95 دسی بل را اعمال کند و از فیوز بخواهد درهای خود را در ساعت 2:00 ببندد.

فیوز در پایان ژانویه درخواست تجدید نظر داد و پس از آن محیط زیست بروکسل تصمیم خود را اصلاح کرد. یک دوره انتقالی دو ساله وجود خواهد داشت که در طی آن Fuse می‌تواند دو بار در هفته بین نیمه‌شب تا ساعت 7:00، با محدودیت 90 رویداد در سال، باز شود و استاندارد نویز بسته به ازدحام جمعیت و ساعات افتتاحیه متفاوت خواهد بود.

اکنون کالج محیط زیست این دوره گذار را لغو کرده است.

به گفته آنها، این تصمیم شامل تغییر در شرایط مجوز زیست محیطی است که از صلاحیت های شهر بروکسل است. کالج محیط زیست اعلام کرد که محیط زیست بروکسل تنها می تواند در مورد تعطیلی جزئی یا کامل تصمیم بگیرد.

Brussels Environment توضیح داد: «این ما را به وضعیت اولیه باز می‌گرداند»، به این معنی که فیوز ممکن است تحت قوانین مجوز اصلی محیط زیست بازگشایی شود.

خبر خوبی برای کلوپ شبانه نیست. همانطور که در قوانین مربوط به سر و صدای محله، مؤسسات طبقه بندی شده و نویز تقویت شده آمده است، باید استانداردهای نویز به شدت رعایت شود.

به محض اینکه شکایتی از سوی یکی از همسایگان وجود داشته باشد و مشخص شود که استانداردها فراتر رفته است، محیط زیست بروکسل دوباره باید علیه باشگاه تاریخی اقدام کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *