پس از یوونتوس و آث میلان، چندین رهبر اروپایی به آرتور تئاتر علاقه مند هستند

برای کمی بیش از یک سال، آرتور تئاتر یک افسانه واقعی زندگی می کند. دارنده مسلم اوستنده در فصل گذشته برای اولین سال حضورش در D1 بلژیک و تنها در 19 سالگی، این بازیکن بلژیکی عبور خود را در یک قهرمانی بزرگ از دست نداد. در بولونیا، تنها چند هفته طول کشید تا لیژوا به عنوان رئیس خط دفاعی که سینیشا میهایلوویچ در جای خود قرار داده بود، تبدیل شود. ناگفته نماند اولین بازی او با شیاطین مقابل ولز در نوامبر گذشته، پس از حضور در گروه (بدون بازی) در فینال چهار لیگ ملت‌ها.

هفته گذشته رسانه های ایتالیایی از علاقه مشخص یوونتوس و آث میلان خبر داده بودند. ظاهراً شایعات روی او تأثیری نداشت زیرا Theate در پیروزی 2-1 مقابل اینتر، دوم سری آ، در روز چهارشنبه همچنان بسیار بزرگ بود. روزنامه بسیار تاثیرگذار ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت به آن امتیاز 7 داده است. هیچ کس بهتر از این کار نکرده است.

هفته به هفته، کسی که در ایتالیا ملقب به ال لئونه است، در کنار مدل و سومائورو با تجربه تحت تأثیر قرار می گیرد. به حدی که اکنون در خارج از مرزهای ایتالیا علاقه مند شده است. طبق اطلاعات Nieuwsblad، این مدافع مورد توجه چندین باشگاه بزرگ در آلمان و انگلیس است. بنا بر گزارش روزنامه هلندی زبان، که با تعهد خرید در بولونیا وام گرفته شده است، نمی تواند استخوان های قدیمی را در آنجا بسازد، حتی اگر اقامت در شهر بولونیز یک گزینه باشد. با وجود فصل بزرگش در بوت، تئاتر مطلقاً نمی‌خواهد آن را ترک کند.

به خصوص که جام جهانی در نوامبر آینده نزدیک است و مارتینز قبلاً اعلام کرده است که اولویت خود را در انتخاب بازیکنانی خواهد داد که برای باشگاه آنها بازی خواهند کرد. بنابراین، انتقال به یک باشگاه بزرگ می تواند خطرآفرین باشد، در حالی که او در بولونیا این اطمینان را دارد که شروع کننده غیرقابل انکار است.

از سوی دیگر، این فرصت برای مدافع و باشگاه عالی است تا پس از این فصل عالی، حداکثر استفاده را بکنند. طبق گفته Nieuwsblad، انتظار می رود که باشگاه ایتالیایی بین 15 تا 20 میلیون یورو برای بازیکن بلژیکی قیمت گذاری کند.

در همین حال، امروز جمعه، تئاتر و هم تیمی هایش از مربی خود سینیشا میهایلوویچ در بیمارستان عیادت کردند. این صرب در حال حاضر برای درمان سرطان خون خود در بیمارستان بستری است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *