گراز وحشی که توسط مردم محلی در گنک تغذیه می شود

یکی از ساکنانی که این تصاویر را که در ویدیوی بالا نمایش داده شده است فیلمبرداری کرده است، تأیید می کند که گراز وحشی در محله او پرسه می زند و به طور منظم توسط مردم محلی تغذیه می شود. او می افزاید که این حیوانات اکنون به ساکنان محلی عادت کرده اند.

فردریک تولن از مرکز کمک به حیوانات Oudsbergen می گوید که او از این فیلم شوکه شده است: “باید بگویم که من کمی شوکه شده ام. اینها یا حیواناتی هستند که توسط انسان بزرگ شده اند، حیواناتی هستند که از اسارت آزاد شده اند یا حیواناتی که رام شده اند و به انسان ها عادت کرده اند. هر دو فرضیه جای نگرانی دارد. یا رها کردن این حیوانات و یا تغذیه اینگونه آنها می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.”

آقای تولن افزود: “گرازها حیواناتی ترسناک اما بسیار باهوش هستند. آنها خیلی سریع یاد می گیرند که از کجا می توانند غذا پیدا کنند و اگر توسط مردم تغذیه شوند پس از مدتی به بوی انسان عادت می کنند. سپس به آرامی به مردم عادت می کنند. نتیجه همان چیزی است که در این فیلم می‌بینیم، اگر واقعاً واقعی باشد.»

فردریک تولن در مورد خطر تغذیه حیوانات وحشی مانند گراز هشدار می دهد. “حیواناتی که عادت کرده اند مردم به آنها غذا بدهند، مردم را با غذا همراه می کنند. اگر به دریافت غذا از مردم ادامه ندهند، به جستجوی آن در همسایگی ادامه می دهند و ممکن است شروع به سرزده کنند. همچنین ممکن است ترس خود را از غذا از دست بدهند. اتومبیل‌ها و خارج شدن از جاده‌ها و ایجاد تصادفات رانندگی».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *