گرفتن بلیط های المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 می تواند یک چالش باشد

انتظار می‌رود با برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک بعدی در همسایگی پاریس، هواداران ورزش در بلژیک دسته‌جمعی از مرز عبور کنند تا این اقدام را ببینند.

به گزارش RTBF، اگرچه بازی‌ها در 26 ژوئیه 2024 آغاز می‌شوند، زمان آن فرا رسیده است که هواداران در بلژیک برای فروش بلیط‌های آتی ثبت نام کنند.

در مجموع 10 میلیون بلیت برای المپیک و 3.4 میلیون بلیت برای پارالمپیک موجود خواهد بود. قرعه‌کشی دو ماهه بسته‌های چند بلیت از 1 دسامبر 2022 شروع می‌شود. خریداران بالقوه فرصت زمانی 48 ساعته برای دسترسی به فروش بسته «بازی‌های شما» دارند.

طرفدارانی که قبل از قرعه کشی در وب سایت باشگاه پاریس 2024 ثبت نام کرده اند، در فروش بسته هایی که در 15 فوریه 2023 افتتاح می شود، اولویت خواهند داشت.

فروش به صورت بسته‌هایی شروع می‌شود که به خریداران این فرصت را می‌دهد تا سه رویداد را انتخاب کنند. بعداً، بسته فقط شامل یک رویداد خواهد بود. بلیط های بعدی در پایان سال 2023 برای فروش عرضه می شود.

اگر هواداران به دنبال تجربه ای فراموش نشدنی در پایتخت فرانسه هستند، می توانند بلیط و بسته پذیرایی را با گزینه های مختلف انتخاب کنند. این فروش های بین المللی توسط ارائه دهنده انحصاری “On Location” انجام می شود.

در نهایت، اگرچه بلیط های مراسم افتتاحیه هنوز در دسترس نیست، اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید آنها در اواخر سال جاری ارائه می شود. از آنجایی که این اولین مراسمی است که خارج از استادیوم برگزار می شود، مرکز پاریس مکانی باورنکردنی برای تجربه نمایش خواهد بود. انتخاب صندلی‌ها در سواحل رود سن، تجربه‌ای عالی را برای تماشاگران فراهم می‌کند، زیرا کشورهای شرکت‌کننده با کشتی‌ها در پایین رودخانه رژه می‌روند. با این حال، دسترسی به سایت اصلی نیاز به ثبت نام و مجوز دارد.

اطلاعات بیشتر را در آدرس زیر ببینید: https://tickets.paris2024.org/en/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *