آتش نشانان و پلیس برای اعتصابات در هفته های آینده برنامه ریزی می کنند

اتحادیه های نمایندگی آتش نشانان و افسران پلیس بروکسل در حال برنامه ریزی برای اعتصاب در هفته های آینده هستند و دلیل آن افزایش حجم کار و کمبود کارکنان است که به گفته آنها به یک کار دشوار افزوده است.

هر اعتصاب فقط یک روز طول می کشد و اعتصاب آتش نشانان در پایتخت بلژیک – در روزی در ماه دسامبر که هنوز مشخص نشده است – در جلسه اوایل این هفته با اتحادیه های SLFP و CGSP تصمیم گیری شد.

سیاد اریک لابوردت، آتش نشان و نماینده دائمی SLFP، “یک اعتصاب کامل برای ماه دسامبر تصمیم گرفته شده است.”

این اولین نمونه در نوع خود در SIAMU منطقه بروکسل پایتخت خواهد بود. مرجع مجبور خواهد شد از حق استیضاح خود استفاده کند.»

لابوردت تکرار کرد که اتحادیه عموماً از اقدامات اعتصابی حمایت نمی کند، اما وضعیت به حدی وخیم شده است که آنها احساس می کنند گزینه دیگری باقی نمانده است.

ما باید بدانیم که در مواجهه با عدم تحرک قدرت های سیاسی ما در برابر عوامل مناطق اضطراری، متاسفانه این تنها راه حل باقی مانده است تا خود را به گوش دیگران برسانیم.

کارکنان می گویند که آنها باید با افزایش مداوم تعداد مداخلات روبرو شوند و در عین حال به طور کلی با بار بیش از حد کار روبرو شوند، علاوه بر کمبود پرسنل آماده باش و افزایش پرخاشگری در طول مداخلات.

اینها علاوه بر موارد دیگر، فقط نگرانی های اولیه ذکر شده بودند.

آتش نشانان همچنین از دست دادن مزایای خود ابراز تأسف می کنند که به آنها اجازه می دهد با توجه به ماهیت سخت کارشان، زودتر بدون ضرر مالی زیاد بازنشسته شوند.

پلیس شکایات مشابهی دارد، زیرا از مذاکرات بر سر افزایش دستمزدها با آنلی ورلیندن، وزیر کشور بلژیک که احساس نارضایتی می کند، ظاهر شده است.

پلیس بلژیک بیش از یک دهه بود که افزایش حقوق را ندیده بود – و اعتصاب یک روزه آنها برای 9 نوامبر برنامه ریزی شده است.

ادی کوینو از اتحادیه پلیس CGSP گفت: “وزیر به ما قول داده بود که مرحله اول ارتقا را در ژانویه 2023 انجام دهیم.”

CGSP موافقتنامه بخشی را امضا نکرد زیرا آن را معتبر نمی دانست و ما درست می گفتیم. ما باید تا اکتبر 2023 منتظر بمانیم تا پلیس افزایش کمی داشته باشد.

Quaino همچنین معتقد است که توافق بودجه فدرال اخیر که در این ماه به دست آمد، هرگونه احتمال افزایش دستمزد در مرحله دوم را رد می کند.

CGSP گفت که اعلامیه اعتصاب مربوط به تمام بخش های خدمات پلیس، از جمله تدارکات و اداری است.

Quaino گفت: “هدف ما این است که تمام ایستگاه های پلیس در این روز بسته شوند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *