آسیاب آبی Woluwe متعلق به قرن دوازدهم با قیمت 1.8 میلیون یورو به حراج گذاشته شده است

سرمایه گذاران املاک در بروکسل با چند میلیون یورو مازاد می توانند به زودی برای خرید یک آسیاب آبی در Woluwe-Saint-Lambert پیشنهاد دهند.

آسیاب Lindekemale از سال 1989 یک ساختمان ثبت شده است و از سال 1955 تحت مالکیت شهرداری است که اکنون تصمیم به فروش آن در مزایده گرفته است.

این ساختمان که در کنار رودخانه Woluwe، روبروی مرکز خرید Woluwe قرار دارد، با قیمت اولیه 1.8 میلیون یورو زیر چکش خواهد رفت.

پیدایش آسیاب آبی به قرن دوازدهم برمی گردد. اولین ذکر ثبت شده از آن در سال 1129 بود که آن را به یکی از قدیمی ترین آسیاب های منطقه بروکسل تبدیل کرد. در طول قرن ها غلات، سپس کاغذ، کاسنی و قهوه تولید کرده است.

پس از اینکه شهرداری Woluwe-Saint-Lambert این ملک را خرید، در اواسط دهه 1960 به یک رستوران تبدیل شد، جایی که افراد محلی می توانستند از یک وعده غذایی مشرف به رودخانه لذت ببرند.

شورای محلی سال گذشته به امید بازگشایی نوعی رستوران یا کافه، سعی کرده بود مستاجر جدیدی برای کارخانه پیدا کند.

شهردار Woluwe-Saint-Lambert، Olivier Maingain، با اشاره به کارهای نوسازی و تعمیر قابل توجهی که مورد نیاز است، گفت: “هیچ برنامه های کاربردی رضایت بخشی ارائه نشد.”

شهرداری اکنون تصمیم به فروش ساختمان 2000 متر مربعی گرفته است – اگرچه مالکیت چرخ و توربین آسیاب آبی را حفظ خواهد کرد.

Maingain گفت: “ما باید مکانیک چرخ را بازیابی کنیم. ما نمی توانیم این را به خریدار آینده تحمیل کنیم.” برای رسیدن به این هدف، او در حال مذاکره با محیط زیست بروکسل است که مدیریت دره رودخانه Woluwe را بر عهده دارد.

حراج آنلاین آسیاب Lindekemale در ساعت 13:00 روز 27 سپتامبر افتتاح می شود و در همان زمان در 5 اکتبر بسته می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *