“آنها می توانند مارادونا، پله یا مالدینی را خراب کنند”، “فیفا و یوفا یک مزخرف هستند”: بهترین ضربات مینو رایولا

این ایتالیایی که به بهترین بازیکنان روی زمین خدمت می کرد، مشکلی نداشت تا با باشگاه های مختلف درگیر شود تا از منافع شاگردانش دفاع کند. رایولا گفت در حالی که پل پوگبا در آن زمان با رئال مادرید معاشقه می کرد و قبل از اینکه این انتقال را متوقف کند. “رئال مادرید نیز باشگاهی است که عادت دارد بازیکنان را مانند یک دستشویی بخرد و بعد آنها را مانند یک دستشویی دور بیندازد.

اما این فقط رئال نیست که آن را برای رتبه خود انتخاب کرده است. رقیب بزرگ کاتالونیا نیز در شرایطی که بلوگرانا در نظر دارد خدمات ماتییس دی لیخت را در سال 2019 تضمین کند، از بین رفته است. “بارسا او را برای یک پنیر گرفت. در هلند، مردم فکر می کنند که بارسا یک باشگاه هلندی است، بنابراین آنها از اینکه او آنجا را امضا نکردند تعجب کردند. از طرف آنها، کاتالان ها به راه زیر فکر کردند: اگر دی یونگ بیاید، او هم خواهد آمد.”

اگر باشگاهی بود که ایتالیایی-هلندی دوست داشت از آن انتقاد کند، آن باشگاه منچستریونایتد بود. این ایجنت اعلام کرد سردی با باشگاه مانکونیایی ها پس از مدیریت پرونده پوگبا. “امروز، من کسی را به آنجا نمی برم. آنها می توانند مارادونا، پله یا مالدینی را نابود کنند.”

ایجنت ماریو بالوتلی، او پس از انتخاب نشدن سوپرماریو در حالی که اسکوادرا به تازگی راهیابی به جام جهانی 2018 را از دست داده بود، از انتقاد از تیم ملی خود دریغ نکرد.ما فدراسیونی داریم که من را منزجر می کند که واقعاً بی فایده و بسیار ضعیف است. ما یک سیستم انگلیسی داریم که در آن مربی یک مدیر است، اما دی بیاجیو برای آن ساخته نشده است.” قبل از مقابله با هیولای مقدس فوتبال ترانس آلپاین. “بوفون به دلایلی انتخاب می شود که با بالوتلی نمی بینیم. این یک وضعیت تقریبا تبعیض آمیز است و من آن را دوست ندارم. من از انتخاب جیجی که از او قدردانی می کنم شگفت زده شده ام. ایتالیا اینگونه ساخته شده است. 10 تا 15 سال است که سعی کرده ام چیزها را تغییر دهم بدون اینکه موفقیتی داشته باشم.”

و اگر یک نفر باشد که بومی نوسرا اینفریور امان نداده است، آن پپ گواردیولا است. در مصاحبه ای با Gazzetta dello Sport در سال 2015، یک موضوع ساده وجود داشت. “پپ گواردیولا یک مزخرف است”.

“فیفا و یوفا یکی هستند”

رایولا، مدیر زلاتان ابراهیموویچ، پیام بسیار ویژه ای برای هواداران سوئدی ارسال کرده بود که از ورود ستاره آنها به لیگ 1 در سال 2012 انتقاد کردند. “لعنت به آنها”.

رایولا، هوادار مهاجم فعلی آث میلان، برای تاج گذاری این بازیکن سوئدی در توپ طلا تلاش کرد. “اگر او آن را نبرد، این تصور را تقویت می کند که این جایزه از نظر سیاسی فاسد است. فیفا و یوفا همان چیزهایی هستند. به نوعی می توانند خود را با سازمان های مافیایی مقایسه کنند.”

و ایجنت ابراهیموویچ نیست که بخواهد. در سال 2014 مامور معروف یک حکم را به خوبی منتشر کرد زلاتانسک وسط مصاحبه “رویای من در دوران کودکی؟ من در تیم های جوانان هارلم فوتبال بازی می کردم. می خواستم بازیکن بزرگی شوم. من قهرمان بودم اما به عاملی مانند رایولا نیاز داشتم.”

اما در عمق وجود، رایولا در مورد نقش یک ایجنت بازیکنان چه فکر می کرد؟ “من منتظر یک تصمیم نیستم، من آن را ایجاد می کنم. من منتظر پنجره نقل و انتقالات نیستم، آن را ایجاد می کنم. شغل من مانند فروش کتاب مقدس یا جاروبرقی است. وقتی می‌خواهم بازیکنی را در جایی قرار دهم، توپ‌ها را به لیدرها می‌شکنم. به من می گویند نه، من آنقدر ادامه می دهم که بله».

ابر عامل تا آخر زبانش را در جیب نخواهند داشت. او که در اوایل این هفته توسط رسانه های ایتالیایی درگذشت او اعلام شد، شخصاً در توییتی نوشت تا ثابت کند که هنوز زنده است: “وضعیت سلامت فعلی برای کسانی که متعجب هستند: عصبانی هستم زیرا این دومین بار در چهار ماه گذشته است که مرا می کشند. به نظر می رسد من نیز قادر به زنده شدن هستم.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *