شرکت مدیریت زیرساخت ریلی امیدوار است 150 کارمند جدید در بروکسل استخدام کند

یکی از این روزهای شغلی در روز شنبه در آکادمی Infrabel، یک مرکز آموزشی برای کارگران راه آهن در شهرداری بروکسل در سینت-جانس-مولنبک برگزار شد.

امسال Infrabel به دنبال جذب 930 کارمند جدید در سراسر بلژیک است. 150 پست از این تعداد در بروکسل، 580 پست در فلاندر و 200 پست در والونیا هستند. 277 از 930 جای خالی قبلا پر شده است که هنوز بیش از 650 موقعیت خالی باقی می ماند. سال آینده Infrabel انتظار دارد با رسیدن کارکنان موجود به سن بازنشستگی، بیش از 1000 شغل خالی داشته باشد.

بنوا ژیلسون، مدیر عامل Infrabel به پلتفرم خبری منطقه ای بروکسل برز گفت که کمبود کارکنان ناشی از جای خالی پر نشده می تواند به زودی باعث مشکلات عملیاتی شود. “در برخی از جعبه های سیگنال کمبود ساختاری (کارکنان) وجود دارد و این می تواند به زودی به این معنی باشد که ما قادر به فعالیت نیستیم. ما واقعاً برای جذب نیرو تحت فشار هستیم».

ده‌ها مرد راه‌آهن و زن راه‌آهن در روز شغلی روز شنبه در مولن‌بیک حضور داشتند. آن‌ها می‌توانستند کار در راه‌آهن را به صورت دست اول یا از طریق شبیه‌سازهای واقعیت مجازی تجربه کنند.

آنها همچنین توانستند یک مصاحبه شغلی در مقابل هیئت منصفه استخدام داشته باشند، آزمایشات پزشکی لازم را انجام دهند و در صورت شروع به کار برای Infrabel به آنها ایده داده شد. سریع‌ترین کاری که هر کسی در روز شغلی شنبه می‌تواند برای شرکت تعمیر و نگهداری زیرساخت‌های راه‌آهن شروع به کار کند، در مدت زمان کمی بیش از ۲ هفته در ۱۶ مه است.

Infrabel بیش از هر چیز به دنبال نیروهای جدید با مهارت های فنی مانند جوشکار، مهندس، سرکارگر/کارشناس ارشد سایت، کارکنان تعمیر و نگهداری کابل های سقفی و ردیابی کارکنان تعمیر و نگهداری است. این شرکت همچنین به دنبال رانندگان قطار و کنترل کننده های ترافیک برای جعبه های سیگنال خود است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *