آیا قبض های انرژی بالاتر ما را به دفتر باز می گرداند؟

از خانه کار کنید و هزینه گاز و برق را پرداخت می کنید. پرونده را به دفتر ارسال کنید و کارفرمای شما صورتحساب را برآورده خواهد کرد. روزانه De Tijd محاسبه کرد که یک روز مشق شب می تواند 18.40 یورو اضافی برای شما به ارمغان بیاورد: 14.30 یورو گرمایش و 4.10 یورو برق.

انتخاب به نفع مشق شب به دلایل مختلفی انجام می شود. کاترین متعجب است: «افزایش قیمت انرژی در این تصمیم چقدر مهم خواهد بود». “در طول همه گیری ما متوجه شدیم که بسیاری از مردم به جنبه اکولوژیکی تصمیم خود توجه می کنند. این افراد ممکن است مایل به پرداخت هزینه بالاتر و کار در خانه باشند.

کاترین می‌گوید در هر صورت این یک تصمیم فردی خواهد بود و خیلی چیزها به وزنی بستگی دارد که افراد هنگام تصمیم‌گیری به مزایا و معایب خاصی می‌دهند. “اوقات فراغت بیشتر، عدم نیاز به سفر به دفتر، برای برخی افراد این چیزها مهمتر از افزایش قبض انرژی خواهد بود.”

افرادی که رفت و آمد می کنند و باید هزینه های حمل و نقل خود را خودشان بپردازند، باید این موارد را در محاسبه لحاظ کنند.

برخی از کارفرمایان مایلند کارگران بیشتری را در محل کار ببینند. دیگران فضای اداری را کاهش داده اند و این امر بازگشت دسته جمعی را پیچیده می کند.» کاترین می گوید. کارفرمایان نیز با قبوض بالاتر انرژی مواجه هستند. بسیاری از گرم کردن فضای اداری بیشتر در این زمستان محتاط خواهند بود.

افرادی که از خانه کار می کنند واجد شرایط دریافت کمک هزینه از سوی کارفرمای خود هستند. از ماه ژوئن این مبلغ در هر ماه 140.15 یورو است.
این به هر کارفرما بستگی دارد که تصمیم بگیرد که آیا این پاداش را اعطا می کند و چقدر پرداخت می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *