“اتاق دورانویل برای پیشرفت بسیار زیاد است”: تمام واکنش های پس از تاپر را کشف کنید

کانا: “این فقط یک مسابقه گالا نبود، دو تیم آمدند تا پیروز شوند. ما همه چیز را تا آخر دادیم، شرم آور این تساوی است. از ابتدا دیدیم که تیم ها آنجا بودند تا برنده شوند. یک تاپر یک تاپر می ماند. در اندرلخت رسم است که جوانان آماده هستند، مانند دورانویل، ما می خواهیم استعداد او را به سرعت شکوفا کنیم، فضای پیشرفت او بسیار زیاد است. فصل بعد، ما دوباره از صفر شروع خواهیم کرد، من باید خودم را نشان دهم. در پیش فصل ارزش دارد.”

شرکت: “جوان های خوب زیادی اینجا هستند، باید زمان مناسبی برای شروع آنها پیدا کنید. باید دائما از آنها حمایت کنید. آیت الحج فصل آسانی نداشته است، مسئله زمان است. کانا و آرنستاد هم داشتند. من رویای یک تیم 100% نیرپید را نمی بینم، من رویای یک یازده برنده را در سر می پرورانم. از مربیگری با آنها لذت می برم. بی صبرانه منتظر پیشرفت آنها در روز بعد هستم. فصل بعد. من هنوز یک قرارداد دو ساله دارم، تا زمانی که خلاف آن ثابت شود، زمانی که این قرارداد از سر گرفته شود، من آنجا خواهم بود. همیشه در پایان فصل با رهبران صحبت می شود تا برای فصل آینده آماده شویم. با هم ما پاسخ را خواهیم یافت.

ماتا: “ما امروز برنده نشدیم، مهم نیست، اما دوست داشتیم با سبکی تمام کنیم. باید از مینیوله تشکر کنیم، او امروز یک بازی عالی دیگر انجام داد، او مرد این پلی آف است. این عنوان هم کار فیلیپ کلمنت، او با شرایط خوبی باشگاه را ترک کرد. اکنون باید در لیگ قهرمانان نیز نشان دهیم که بزرگترین باشگاه بلژیک هستیم. احساس غیرقابل توضیح قهرمان شدن دوباره. مهم این است که بتوانیم با هواداران جشن بگیریم. “

هوفکنز: “فصل خیلی سختی بود، با دو مربی متفاوت. قبل از ژانویه مردم می گفتند که دیگر امکان قهرمانی برای ما وجود ندارد، ما برعکس آن را ثابت کردیم. این یک چالش منحصر به فرد با اتحادیه بود، آنها هرگز شکست نخوردند. شما دارید برای اینکه به ما افتخار کنیم، خودمان به دنبال آن رفتیم. آمدن شرودر کمی تازگی به همراه داشت، علاوه بر آن، ما در زمستان به خوبی انتقال دادیم. نتیجه n امروز آنقدرها مهم نبود، زیرا بازیکنان یک جشن را جشن گرفتند خیلی خوب است، اما خوب است که نباختیم. حالا فقط می خواهیم جشن بگیریم، بعداً در مورد فصل بعد صحبت خواهیم کرد.”

مینولهما در نیمه اول تمرکز نداشتیم. کسب یک نتیجه خوب برای جشن قهرمانی مهم بود. ما پلی آف خوبی داشتیم بنابراین اکنون می توانیم آن را جشن بگیریم. همچنین برای هواداران است که “ما قهرمان هستیم. این عالی است. لحظه ای است که باید چنین تشویق شود. از مربی که به من اجازه داد این را تجربه کنم، تشکر می کنم.”

وورمر: “خیلی افتخار می کنم که توانستم در 5 عنوان قهرمانی شرکت کنم. سال سختی بود، اما در این مرحله پلی آف موفق بودیم. هنوز تصمیمم را برای سال آینده نگرفته ام. یک سال از عمرم باقی مانده است. من به تعطیلات می روم و بعد از آن تصمیم خود را می گیرم. باید ببینیم چه می شود.”

نسوکی: “لحظه مهمی است، می دانستیم که از ما انتظار می رود و در پایان حتی بهتر از آن لذت بردیم. رسیدن به اهداف شما همیشه راضی کننده است. من از یک قهرمانی دیگر آمدم، زمان برد تا با شروعم سازگار شوم. رقابت آسانی وجود ندارد. عنوان یک عنوان است. حضور در این باشگاه باعث خوشحالی است، من قرارداد بلندمدتی دارم، خوشحالم که اینجا هستم. ما یک خانواده هستیم.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *