دی بروین به عنوان یک ستاره راک، اوریگی با گلچینی “تو هرگز تنها راه نخواهی رفت” ستایش کرد (ویدیوها)

در حالی که از راه دور برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگیدند، کوین دی بروین و دیووک اوریگی مورد تشویق تماشاگران خانگی خود قرار گرفتند.

هافبک منچسترسیتی، نویسنده یک پاس درخشان برای گل 3-2 مترادف با عنوان، در حالی که هواداران سیتیزن ها به زمین حمله کرده بودند، در سوت پایان بازی موج انسانی واقعی را دید. در مرکز همه آرزوها، او باید مانند یک ستاره راک اسکورت می شد. قبل از اینکه بتواند تاجگذاری را با خانواده کوچکش جشن بگیرد، سپس در کنار هم تیمی هایش جام را بالای سر ببرد.

ضمن اینکه جو در کنار آنفیلد بیشتر سنجیده می شد. لیورپول، برنده ولوز، بازگشت از منچسترسیتی را پس از این باور داشت که استیون جرارد (مربی استون ویلا) به آنها عنوان قهرمانی لیگ را پیشنهاد می کند که دیگر به آن اعتقاد نداشتند. مهم نیست، قرمزها خداحافظی مناسبی با دیووک اوریگی، که تابستان امسال باشگاه را ترک خواهد کرد، گفته اند.

شیطان که مجروح شده بود در حالت “غیر نظامی” بود تا بیاید و به هم تیمی هایش که به او یک گارد افتخار دادند و هوادارانش که برای او آهنگ “You’ll never walk only” را می خواندند که ساکن سابق لیل هرگز فراموش نخواهد کرد، احوالپرسی کند. .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *