ادی فلیرز از اولین نسخه آن در سال 1980 در هر 20 کیلومتر بروکسل شرکت کرده است.

به گزارش BRUZZ، هنگامی که ثبت نام برای مسابقه 20 کیلومتری بروکسل در 28 می آغاز شد، یک نام آشنا ثبت نام کرد.

ادی فلیرز از اولین نسخه در سال 1980، زمانی که 11 ساله بود، حتی یک نسخه را از دست نداده است. همه اطرافیان من می دانند که من در آخرین آخر هفته ماه می شرکت می کنم. من اغلب جشن های خانوادگی را از دست داده ام، اما برای من 20 کیلومتری بروکسل یک یکشنبه مقدس است.

فلیرز که در تروورن زندگی می کند، در این شهر بزرگ شد. او می گوید که شرکت در 20 کیلومتر مانند قدم زدن در حیاط خانه اش است. “هر سال برای من یک جشن بزرگ است که بتوانم در آن شرکت کنم.”

همچنین روحیه رقابتی او را نشان می دهد. فلیرز در سالهای شکوه خود، زمان 1:07 را ثبت کرد، اگرچه اکنون خوشحال است که با زمان 1:30 به پایان می رسد.

این دونده معتقد است ساکنان بروکسل باید حداقل یک بار شرکت کنند: “تمام شهر برای یک روز بدون ماشین است و شما از مکان های عالی مانند Bois de la Cambre عبور می کنید، مطمئناً می توانید به عنوان واکر شرکت کنید.”

در حالی که رویداد فعلی در پارک Cinquantenaire شروع و به پایان می رسد، رویداد افتتاحیه از Atomium با 4659 دونده پیشگام آغاز شد. این یک نبرد سخت برای برگزاری این رویداد بود و جاده های اطراف به روی ترافیک باز ماندند. شرکت کنندگان مجبور بودند به پیاده روها بچسبند و در هر مجموعه ای از چراغ های راهنمایی منتظر بمانند.

رویداد فراگیر امروز هزاران نفر را به خود جلب می کند و شهر را به یک مناسبت جشن تبدیل می کند. بسیاری از شرکت کنندگان برای خیریه های مورد علاقه خود پول جمع می کنند.

در مجموع 40000 نفر مجاز به شرکت در مسابقه هستند. ثبت نام در حال حاضر به صورت آنلاین باز است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *