اعتصاب حمل‌کنندگان چمدان بیش از 1000 چمدان را در فرودگاه بروکسل سرگردان کرد.

در پی اعتصاب متصدیان بار در آخر هفته گذشته، حدود 1300 چمدان در فرودگاه بروکسل در انتظار تحویل گرفتن است.

کارمندان حمل بار Aviapartner به دلیل نگرانی در مورد حجم کاری سنگین و اعمال گواهینامه رانندگی مبتنی بر امتیاز برای کارگران در فرودگاه بروکسل اعتصاب کردند.

این اعتصاب منجر به تأخیر و برخی پروازها بدون چمدان مسافران – حدود 5000 چمدان – انجام شد.

به مسافران آسیب دیده گفته می شود که تا زمانی که توسط فرودگاه احضار نشده اند، برای جمع آوری چمدان های گم شده خود خودداری کنند.

اگر شخصی که چمدان خود را گم کرده است، هنوز هیچ ارتباطی از فرودگاه دریافت نکرده است، می تواند به www.brusselsairport.be مراجعه کند تا بررسی کند که آیا چمدان شرکت هواپیمایی او موجود است یا خیر.

فرودگاه بروکسل اعلام کرد: «به دنبال اعتصاب حمل‌کننده بار Aviapartner در روز شنبه 18 فوریه، ما از نزدیک با شرکای خود کار می‌کنیم تا همه چمدان‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن پردازش کنیم.»

ما لیستی از پروازهایی داریم که در روز شنبه 18 فوریه فرود آمدند اما به دلیل اعتصاب نتوانستند تخلیه شوند. تمام چمدان‌های پردازش شده از آن زمان به بعد می‌توانند در فرودگاه بروکسل جمع‌آوری شوند. ما این لیست را به طور مرتب به روز خواهیم کرد تا همیشه آخرین اطلاعات را داشته باشید.

اگر چمدان موجود است، مسافران می‌توانند کارت شناسایی خود را به همراه برچسب بار یا کارت پرواز بین ساعت 9:00 تا 21:00 برای دریافت آن به سالن ورود بیاورند.

مسافران همچنین باید سندی را برای دریافت چمدان خود از طریق وب سایت فرودگاه پر کنند، که فرودگاه بروکسل می گوید که توزیع چمدان های باقی مانده را سرعت می بخشد.

یک صفحه پرسش و پاسخ مشخص به وب سایت فرودگاه بروکسل با اطلاعات بیشتر و گزینه تماس مستقیم با فرودگاه به صورت آنلاین اضافه شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *