Woluwe-Saint-Pierre شروع به توقیف اسکوترهای پارک شده ضعیف می کند

شهرداری بروکسل در شهر Woluwe-Saint-Pierre که از اسکوترهای برقی که در مکان‌های عمومی پراکنده شده‌اند یا پیاده‌رو را مسدود کرده‌اند، خسته شده‌اند، تصمیم گرفته است تا هرگونه پارکینگ بدی را توقیف کند.

الکساندر پیرسون (Les Engagés) عضو شورای شهر به بروز گفت: «تعداد شکایات افزایش یافته است و وضعیت دیگر قابل تحمل نبود».

اسکوترهایی که باید توقیف شوند، هر چیزی هستند که “یا مانع عبور و مرور یا خطری برای سایر کاربران فضای عمومی باشد”.

پس از اجرای این اقدام، 12 اسکوتر یا دوچرخه در عرض یک ساعت توقیف شد. عکس ها ابتدا به منظور اثبات عدم پارک صحیح اسکوتر یا دوچرخه گرفته شده است.

اسکوترهای توقیف شده به انبار شهرداری منتقل می شوند، جایی که شرکت هایی که آنها را اجاره می کنند می توانند پس از پرداخت هزینه 81 یورو برای هر اسکوتر یا دوچرخه، آنها را تحویل بگیرند. به ازای هر روز ماندن کالا در انبار، 5 یورو هزینه اضافی اضافه می شود.

شهردار Benoît Cerexhe (Les Engagés) گفت: “ما طرفداران بزرگ چنین سیاست سرکوبگرانه ای نیستیم، اما وقتی بیش از حد زیاد شود، باید دست به اقدام بزنیم.”

پارکینگ بد خطرناک است و این به ویژه در شهرداری خانوادگی با تعداد زیادی از کودکان خردسال و افراد بالای 65 سال صادق است.

هدف از این اقدام تشویق کاربران به پایبندی به مناطق تخلیه به تازگی ایجاد شده است، که اولین گام برای مقابله با مشکل اسکوترها (و دوچرخه ها، البته به میزان کمتر) در سراسر بروکسل پراکنده است.

اسکوترهایی که بد پارک شده اند فقط یک چشم درد یا مزاحم نیستند – آنها استفاده از ویلچر یا افرادی را که کالسکه را هل می دهند بدون نیاز به قدم گذاشتن در خیابان از پیاده رو غیرممکن می کنند، که خطرناک است و بسته به تحرک همیشه ممکن نیست. شخص مربوطه

اسکوترها نیز اغلب بسیار سنگین هستند و برای برخی افراد به سختی می توان آنها را کنار زد.

Woluwe-Saint-Pierre تعداد زیادی منطقه تخلیه در دسترس کاربران دارد، بنابراین هم سیاستگذاران و هم ساکنان را ناامید می کند که اسکوترها به طور تصادفی در خارج از این مناطق تعیین شده رها می شوند.

پیرسون گفت: «ما در این زمینه شهرداری پیشگام بودیم.

ما دائماً در حال افزایش حضور و دید مناطق تخلیه هستیم. در حال حاضر 160 در شهرداری ما وجود دارد و تعداد بیشتری نیز در حال اضافه شدن هستند.

شهرداری جت به دنبال این است که از این روش پیروی کند و 67 منطقه اسکوتر برقی را معرفی کند.

این محله همچنین با مشکل اسکوترهای دور ریخته شده مواجه است که باعث ایجاد مزاحمت عمومی شده است.

ناتالی دی سواف، عضو شورای شهر جت، گفت که 67 منطقه باید تا بهار آماده شود و در هر 300 متر یک نقطه برای اسکوترها مشخص شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *