الکساندر دی کرو آماده بررسی مقیاس های مالیاتی: “ما در شرایط استثنایی هستیم”

حقوق و دستمزدها از طریق نمایه سازی خودکار از تکامل هزینه های زندگی پیروی می کند. مقیاس‌های مالیاتی که براکت مالیاتی هر مؤدی را تعیین می‌کند، سالی یک‌بار نمایه‌سازی می‌شود. دی کرو می گوید: «در اصل، این مشکلی نیست زیرا فقط یک بار در سال یا هر سال و نیم یک بار نمایه سازی (خودکار، یادداشت سردبیر) وجود دارد.

با این حال، به دلیل تورم بالا، شاخص‌سازی دستمزدها با سرعت بیشتری دنبال شده است. نخست وزیر اعتراف کرد: «ما در یک موقعیت استثنایی هستیم. در نتیجه، دولت درآمدهای مالیاتی اضافی را جمع آوری می کند، بدون اینکه واقعاً اراده او باشد.

الکساندر دی کرو تاکید می کند که دولت اقدامات زیادی از جمله مداخله بیش از 4 میلیارد یورو در قبوض انرژی، به ویژه از طریق کاهش مالیات انجام داده است. وینسنت ون پتگم، وزیر دارایی (CD&V) قبلاً اعلام کرده بود که هزینه های یک نمایه سازی اولیه مقیاس ها می تواند به 1.5 میلیارد یورو برسد.

در ترزاکه، نخست وزیر درخواست خود را برای اقدامات موقت و هدفمند تکرار کرد. برای او زمان «ایده های زیبا»ی که در هفته های اخیر برای افزایش قدرت خرید راه اندازی شده است، نیست. من هیچ یک از این پیشنهادها را روی میز دولت ندیده‌ام و نمی‌گذارم این پیشنهادها اتفاق بیفتد.

آقای دی کرو همچنین گفت که می خواهد مذاکرات را با Engie Electrabel در مورد تمدید دو راکتور هسته ای تا پایان تابستان به پایان برساند. او همچنین گفت که توافق در مورد اصلاحات بازنشستگی باید قبل از تعطیلات تابستانی حاصل شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *