«بیش از یک سال پیش کارم را خودکار کردم و به کسی در این مورد نگفته‌ام»: این کارمند اکنون به جای هشت ساعت کار، ده دقیقه در روز کار می‌کند.

در یک پست صادقانه در سایت محبوب Reddit، یک کاربر ناشناس گفت که او به عنوان متخصص فناوری اطلاعات در یک شرکت حقوقی کوچک کار می کند و تقریباً هر روز از زمان شروع همه گیر جهانی را صرف انجام کارهایی کرده است. خودش توضیح می دهد.

داستان او تنها در چند روز حدود 90000 رای مثبت و بیش از 7000 نظر دریافت کرد.

مرد مورد بحث ادعا می کند که برای مدیریت تمام شواهد دیجیتالی مورد استفاده در آزمایشات استخدام شده است. کاملاً منطقی است که وقتی کووید رسید، از او خواسته شد که از خانه کار کند. همچنین به گفته او، کمتر از یک هفته پس از انجام تنظیمات، او توضیح می دهد که یک اسکریپت را اشکال زدایی کرده و کامل کرده تا تمام کارهایش را برای او انجام دهد.

بیش از یک سال است که ادامه دارد و هیچ کس در شرکت او سرنخی ندارد. یک نابغه؟

الان یک سال است که هر روز صبح سر کار می آید و… مشغول بازی های ویدئویی، مطالعه، تفریح ​​و … است. سپس در پایان روز، بررسی می کند که همه چیز به سادگی با تجزیه و تحلیل گزارش اتصال به خوبی پیش رفته است.

در مجموع، او ادعا می کند که تقریباً ده دقیقه در روز را صرف کار کرده است. در نهایت، برنامه ای که او ایجاد کرد نتایج تقریباً عالی داشت و تا آنجا که مدیریت می داند، کارمند او به سادگی کار بی عیب و نقصی را انجام داد.

او اعتراف می کند که ابتدا کمی احساس گناه می کرد، سپس در نهایت خود را متقاعد کرد که از کسی کلاهبرداری نکرده است. موسسه حقوقی او از نتایج بسیار خوشحال است: “این یک برد-برد است”، او گفت.

این مرد می گوید حدود 7500 دلار در ماه دستمزد می گرفت که به 90000 دلار در سال می رسد. حقوق نسبتاً قابل توجهی برای 50 دقیقه در هفته.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *