امسال آمستل بیشتر لهجه فلاندری خواهد داشت تا آردن

تاثیر دور اول انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که یکشنبه هفته جاری برگزار شد، تا آخر هفته تا دره های لیمبورگ هلند خواهد رسید. این به این دلیل است که رویداد سیاسی UCI را مجبور کرد که تاریخ مسابقات Amstel Gold Race و Paris-Roubaix را به طور استثنایی معکوس کند (تعویق در 17/4) و برنامه مسابقه برخی از افراد عادی یک سه‌گانه آردن را وارونه کرد که امسال به دو بخش مجزا تقسیم شد. مراحل (Flèche Wallonne در 20/4 و Liège-Bastogne-Liège 24/4).

در حال حاضر در تور کشور باسک (که در روز شنبه به پایان می رسد) مشغول هستند و در حال اصلاح فرم خود برای کلاسیک های والونی هستند، جولیان آلافیلیپ (ششممین سال گذشته در ارتفاعات والکنبورگ)، اورلین پارت-پینتر (هجدهم)، کوئینتن هرمانس ( 20، پریموز روگلیک (69)، یوناس وینگگارد (115) یا حتی دیوید گاودو (34) امسال در کلاسیک هلندی که آلخاندرو والورده (5 در سال 2021) و گیوم مارتین (شانزدهم) نیز ترجیح دادند از آن چشم پوشی کنند، غایب خواهند بود.

بنابراین، مسابقه طلایی آمستل بیش از هر زمان دیگری طعم تراپیست فلاندریایی را خواهد داشت تا پکتی از لیژ، زیرا آنها متیو ون در پول (برنده راند)، توماس پیدکاک (چهارم در اودنارد)، مایکل متیوز هستند. (یازدهم)، والنتین مادواس (سوم)، تسج بنوت (سیزدهم) یا دیلن تونس (6) که مظهر محبوبیت های اصلی خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *