انتخابات ریاست جمهوری 2022: پس از جنجال بر سر سفر رفت و برگشت فالکون، ژان کاستکس در حال آماده شدن برای گرفتن یک پرواز تجاری برای رأی دادن در روز یکشنبه است.

شاهین جمهوری تمام شد! روز یکشنبه، ژان کاستکس سفرهای خود را با استفاده از پروازهای تجاری منظم برای سفر آخر هفته خود به اکسیتانیا و رای خود در پرادس به مناسبت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری انجام خواهد داد. من کارزار انتخاباتی را در اکسیتانیا، در نیم، این پنجشنبه به پایان می برم. بنابراین یکشنبه، من مستقیماً به پرادس می روم و می توانم با هواپیمای مسافربری که آخرین بار امکان پذیر نبود، بروم. او به ایندیپندنت گفت.

دو هفته قبل، او همان سفر را با یک فالکون جمهوری انجام داده بود که نتیجه معکوس داشت.

پنج‌شنبه، یک جمعی از شهروندان درخواستی را ارسال کرده بود تا نخست‌وزیر برای رای دادن در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری و همچنین در دو انتخابات پارلمانی ژوئن آینده، یک فالکون قرض نگیرد: “ژان کاستکس: دیگر پرواز نکن، وکالتنامه بساز!” این طومار در یک هفته بیش از 35000 امضا جمع آوری کرد.

ژان کاستکس درست پس از جنجال در آنتن RTL از خود دفاع کرد. «من از قوانین معمولی که در مورد نخست وزیر اعمال می شود استفاده کردم. نخست وزیر، اگر کوچکترین مشکلی پیش بیاید، باید خیلی سریع در پاریس باشد.، او توجیه کرد.

همه نتایج دور دوم را قبل از ساعت 8 بعد از ظهر امروز یکشنبه در DH.be مشاهده کنید

DH نتایج و نظرسنجی های انتخابات ریاست جمهوری را به صورت لحظه ای به اطلاع شما می رساند. در واقع، روزنامه های بلژیکی می توانند روندها را قبل از رسانه های فرانسوی منتشر کنند، که نمی توانند قبل از ساعت 8 شب هیچ رقمی ارائه دهند. به همین دلیل است که همه روزنامه نگاران ما به شما امکان دسترسی به اطلاعات باکیفیت را در طول کل انتخابات و، به ویژه، در طول رای گیری یکشنبه 24 آوریل از دفاتر ما در بلژیک در بروکسل خواهند داد. چگونه می توان تمام اخبار، آخرین نظرسنجی ها و نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2022 را به صورت زنده از DH دریافت کرد؟

در 24 آوریل، DH به عنوان یک روزنامه بلژیکی به شما امکان دسترسی زنده به تمام نتایج و نظرسنجی های دور دوم را می دهد. برای دریافت سریع اعداد، توصیه می کنیم موارد زیر را دنبال کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *