انگلیس: آسان در برابر منچستریونایتد، لیورپول در صدر

قرمزها با ۷۶ امتیاز دو پله جلوتر از منچسترسیتی هستند که شامگاه چهارشنبه (۲۱:۰۰) میزبان برایتون است.

شیاطین سرخ که هفته گذشته با پیروزی 3-2 مقابل نوریچ مجدداً در رقابت برای لیگ قهرمانان اروپا راه افتادند، سه امتیاز کمتر از تاتنهام، چهارمین و آخرین بازی مجازی مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده اند.

اما منچستر یک بازی بیشتر از اسپرز و دو بازی بیشتر از آرسنال دارد که در رده پنجم و با تفاضل گل جلوتر است.

مانند نیمه نهایی جام حذفی شنبه گذشته مقابل سیتی (3-2)، لیورپول از اولین حرکت کاملاً از دست رفته حریف خود استفاده کرد و از زمین خارج شد.

باید گفت بدون رافائل واران، مصدوم، بدون کریستیانو رونالدو، سوگوار از دست دادن یکی از دوقلوهای تازه متولد شده اش و که در دقیقه 7 مانند شماره پیراهن او از هواداران آنفیلد قدردانی کردند، یونایتد با جدیت خود را نشان داد. ضعیف شده است.

از دست دادن پل پوگبا به دلیل آسیب دیدگی عضلانی در کمتر از 10 دقیقه کمکی نکرد، حتی اگر قرمزها از قبل در اوایل بازی جلو بودند.

لیورپول در ابتدای بازی با 3-4-3 تنظیم شده توسط رالف رانگنیک سرگردان شد.

با یک پاس گل و یک پاس گل برای محمد صلاح، یک گل و یک پاس گل برای لوئیز دیاز و سادیو مانه، مثلث هجومی قرمزها پیش از تیاگو آلکانترا که بازی را با کلاس خود در وسط به پا کرد، غیرقابل دفاع بود.

تنها 5 دقیقه طول کشید تا کلمبیایی، پس از یک ضد باشکوه و سرویس ایده آل صلاح، دروازه را باز کند (1-0، 5).

صلاح که از زمان فینال شکست خورده در جام ملت‌های آفریقا، گاهی کمتر تعیین‌کننده به نظر می‌رسد، با زدن گل دوم، پس از باز کردن کور از سادیو مانه (2-0، 22) به شکاکان پاسخ داد.

در بازگشت به رختکن، یونایتد شوتی به سمت دروازه نگرفته بود و به نظر کاملاً غرق شده بود، با خاطره 5-0 دریافت شده در بازی اول در اولدترافورد، او را آزار می داد.

شیاطین سرخ در نیمه دوم هم نتوانستند کاری از پیش ببرند.

مانه با ریکاوری در حالی که سمت چپ را شل کرد، امتیاز را به خانه رساند (3-0، 68)، سپس صلاح با ملاقه ای هوشمندانه و کمی منحرف (4-0، 85) تقلید کرد.

برنده جام اتحادیه، جواز حضور در فینال جام حذفی مقابل چلسی و حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و گردن و گردن با سیتی در لیگ، رویاهای یک چهارگانه بی سابقه در ساحل مرسی زنده تر از همیشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *