“کوه-لانتا: توتم نفرین شده”: کدام ماجراجویان در سحرگاه اتحاد مجدد به جلسه سفیران فرستاده شدند؟

هفته جدید در کوه لانتا. قرمزها و زردها خود را برای رویارویی با یک آزمون انفرادی و جمعی آماده می کنند. این شامل جمع آوری هفت نماد، ساخت دو قطب و استخراج دایره های چوبی از بامبو عمودی است. تیمی که برای اولین بار دایره دوم را اجرا می کند، برنده این رویداد خواهد بود و برنده یک تکه گوشت بزرگ روی یک سیخ خواهد شد.

قرمزها با وجود تاخیر قابل توجه در مقایسه با زردها، موفق می شوند از شیب صعود کنند و در این رویداد پیروز شوند. اولین پیروزی پس از چهار شکست. آنها در نهایت می توانند از یک پاداش لذت ببرند. “در ماجراجویی ما پرتوی از آفتاب خواهد بودفرانسوا اعلام کرد. در پاسخ به سوال دنیس بورگنیارت، یانیک خطاب به قرمزها اظهار داشت که آنها نگاهی به راه‌های پیشروی تیم مقابل در این رویداد انداخته‌اند.حرام نیست پس انجامش میدمماکسیم را می شناسد.

لوانا به اردوگاه بازگشته و از جشن سلطنتی خود لذت می برد تا جایی که رژیم غذایی خود را شکسته است. “من اسلب زیاد دارم“، او می گوید.

این آخرین روز اردوگاه در میان قبیله زرد و قبیله سرخ است. هر قبیله یک سفیر از تیم مقابل تعیین خواهد کرد. اگر کالین از انتصاب لوانا به زردها خوشحال است، نارضایتی خود را پنهان نمی کند. “لعنتی چون به من فشار می آورد من نمی خواهم این نقش را داشته باشم تا تیمم را ناامید کنم“، او می گوید.

قوانین واضح است. دو ماجراجوی منتخب باید بر سر یک نفر برای حذف یا مساوی به توافق برسند. یکی از اعضای تیم که در حال حاضر توتم نفرین شده را در اختیار دارد، کالین مشکلی را اضافه کرده است. مرد جوان به جای اینکه یک در دو خطر حذف شدن در توپ سیاه را داشته باشد، دو نفر از سه نفر است. هر چه باشد، تندرو، مرد جوان آماده رفتن به توپ سیاه است. “من همیشه خوش شانس هستماو با لبخندی بر لب به لوانا گفت.

آیا لوانا و کالین به قرعه کشی می روند؟ اگر چنین است، چه کسی مجبور خواهد شد بسته بندی کند؟ زردها برای کشف اردوی جدید خود، با قرمزها، بدون دردسر به راه افتادند و به زودی مانند رفقای خود، نتیجه این رو در رو کشف خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *