این سازمان به ساکنان بروکسل توصیه می کند در هنگام طوفان باران از توالت رفتن خودداری کنند

بروز گزارش می دهد که Canal it Up، سازمان بروکسل که برای آب سالم مبارزه می کند، از ساکنان پایتخت می خواهد که هنگام بارندگی به توالت نروند و تابلوهایی را در اطراف شهر نصب کرده است تا هدف خود را بیان کند.

در حالی که ارسال پیام کاملاً جدی نیست، وضعیتی در قلب عمل وجود دارد که سازمان واقعاً نگران آن است.

پیتر السن از Canal it Up گفت: «تنها یک سیستم وجود دارد که هم باران و هم فاضلاب را جمع‌آوری می‌کند. نتیجه این است که فاضلاب‌ها سرریز می‌کنند، که منجر به خروج پساب به کانال و سن در هنگام بارندگی می‌شود. و بنابراین، هر دو جریان آب. به شدت توسط آن فاضلاب آلوده شده اند.”

السن قبلاً چندین بار این مشکل را مطرح کرده است، اما هنوز راه حل مشخصی پیدا نشده است. وی افزود: «این پدیده با بارندگی‌های متوسط، حدود ده بار در ماه، نه تنها با باران‌های بسیار شدید، رخ می‌دهد.» در بروکسل، حدود ده میلیون متر مکعب فاضلاب تخلیه شده است که سه برابر بیشتر از پاریس است. این شهر بسیار بزرگتر است.

این سازمان نه تنها کل سیستم فاضلاب، بلکه سرریزها، الگوی باران و فراوانی استفاده از توالت توسط ساکنان بروکسل را مورد مطالعه قرار داد.

نتیجه این است که سیستم فاضلاب نمی تواند آب باران و آب توالت را به طور همزمان مدیریت کند. پس باید تعادل خوبی بین این دو پیدا کرد. یعنی: وقتی باران می بارد، ساکن بروکسل دیگر نمی تواند به توالت برود. این همچنین پیامی است که Canal it Up از طریق علائم جاده ای دست ساز در خیابان های بروکسل پخش می شود.

هماهنگ کردن بازدید از توالت با دوش باران ممکن است مشکل ساز به نظر برسد، اما Canal it Up نیز راه حلی در آنجا ارائه می دهد. السن می گوید: «البته، ما به مردم بروکسل کمک خواهیم کرد تا بازدید از توالت خود را به تعویق بیاندازند.

“ما قصد داریم نکاتی را در مورد بهترین نحوه هماهنگی بازدید از توالت، برای باران های کوتاه و طولانی مدت، به اشتراک بگذاریم. ما این کار را مثلاً از طریق رسانه های اجتماعی انجام خواهیم داد. افرادی که به هر دلیلی پنجره ندارند، و بنابراین نمی توانند به بیرون نگاه کنید و ببینید آیا باران می بارد یا نه، ما هر بار که باران می بارد یک ایمیل ارسال می کنیم. آنها ابتدا باید در صفحه وب ما ثبت نام کنند، اما از این طریق همه می توانند مشارکت کنند.”

البته، این بیشتر یک شوخی است، اما Else هنوز امیدوار است که این عمل بتواند توجه بیشتری را به این مشکل جلب کند. “ساکنان بروکسل همچنین می توانند در صفحه وب ما محاسبه کنند که چه مدت آب توالت آنها تصفیه نشده، مستقیماً قبل از ساخته شدن تصفیه خانه ها به Senne جریان داشته است. شما از نتایج شگفت زده خواهید شد.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *