دولت فرانسه بعد از ظهر امروز جمعه مشخص خواهد شد

بنابراین، دولت چهار روز پس از انتصاب به عنوان نخست وزیر الیزابت بورن، که روز پنجشنبه تمایل خود را برای داشتن “بهترین تیم” تایید کرد، تشکیل خواهد شد.

دولت روز دوشنبه، تقریبا یک ماه پس از انتخاب مجدد رئیس دولت، در 24 آوریل، با 58.55 درصد آرا، در برابر مارین لوپن (RN)، و سه هفته مانده به دور اول انتخابات تشکیل جلسه خواهد داد. انتخابات پارلمانی 12 و 19 ژوئن.

تا روز دوشنبه مراسم تحویل در وزارتخانه ها بین خروجی ها و جدیدالورودها انجام می شود.

الیزابت بورن روز پنجشنبه در حالی که روزنامه‌نگاران در مورد انتظارات دولت جدید در اولین سفر خود به Les Mureaux تحت فشار قرار دادند، گفت: “بدیهی است که ما دور هم نمی‌رویم. می‌توانم به شما اطمینان دهم که ما روی آن بسیار نزدیک کار می‌کنیم.”

امانوئل ماکرون همچنین در پاسخ به مهلت‌ها، تاکید کرد که تشکیل دولت مستلزم “زمان، مبادلات اساسی (…) بنابراین به همان اندازه که مفید و ضروری است، زمان می‌برد.

برای تهیه آن، الیزابت بورن چندین بار به الیزه رفت و با نخست وزیران سابق ادوارد فیلیپ و برنارد کازنوو (پیشین PS) و همچنین رهبران سیاسی و شرکای اجتماعی مشورت کرد.

مارین لوپن روز پنجشنبه در BFMTV غیبت دولت را “به ویژه غیرعادی” ارزیابی کرد “وقتی ما از وضعیت روزانه فرانسوی ها مطلع شویم”، در مواجهه با تاثیر تورم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *