این ماجراجو که خیلی استراتژیست بود، در وب گیر کرد که مدت زیادی برای بافتنش طول کشیده بود

به کجا برگرد کوه لانتا: توتم نفرین شده سه شنبه گذشته بینندگان را ترک کرده بود. فوزی که پس از اندازه گیری خود با اولگا و ژان چارلز حذف شد، به هیئت داوران نهایی می پیوندد. برای ماجراجویانی که هنوز در حال اجرا هستند، زمان آن رسیده است که با یک تست ایمنی جدید، یعنی تعادل روی آب، مقابله کنند. پیچیده، دومی در مراحل برنده می شود.

در حالی که در آستانه سقوط بود، اولگا در آخرین لحظه توانست تعادل خود را حفظ کند و در مسابقه مقابل فرانسوا و باستین پیروز شد. “داشتم پرواز می کردم. من هنوز پایین نیامده ام آنقدر متمرکز بودم که نمی توانستم به چیزی در اطرافم فکر کنم.، علاقه مند اصلی را به Denis Brogniart اعلام کرد. قزاق توتم را با غرور و شادی می زند. “احساس می کنم در المپیک قهرمان شدم!

اگر قرار است استراتژیست خودتان باشید، پس من استراتژیست هستم.

قدرت جدیدی بر اردوگاه متحد ظهور می کند. ژان چارلز و اولگا با هم متحد می شوند و همکاری آنها ویران می کند. با در اختیار داشتن یک رای مضاعف (و یقه مصونیت برای ژان چارلز)، این دو ماجراجو با حذف نیکلاس، یک ضربه اصلی را انجام می دهند. هنگامی که اردوگاه دوباره متحد شد، ماجراجو اطلاعات استراتژیک ارزشمندی از هم تیمی های زرد سابق خود را برای سبزپوشان سابق فاش کرد. نگرشی که همه از آن استقبال نمی کنند. مرد در هر دو مورد بازی کرد و مزاحم شد.این عصر از بیرون رفتن تعجب کردم. من این انتظار را نداشتم. نمی توانستم استراتژی ژان چارلز را پیش بینی کنمنیکلاس اعلام کرد که هیچ احساسی نداشت.خیانت“از طرف او.”اگر قرار است استراتژیست خودتان باشید، پس من استراتژیست هستم.

پرسیده شده توسط اینجاست، نیکلاس خود را بیشتر توضیح می دهد. “شما باید منطقی و نسبی باشید. بله، من با فرانسوا صحبت کردم که در میان سبزها از او بسیار قدردانی کردم. اما من همچنان خط رفتارم را حفظ کردم و هرگز به زرد رای ندادم. وقتی رنگ زرد بیرون می آید، خیلی راحت می توان گفت «تقصیر نیکو است». قرمزها رای دادند و همیشه تقصیر من نبود. ترجیح دادم با افرادی که دوستشان دارم جلو بروم. اتحاد مجدد یک رنگ است، آن هدف است. اگر اطلاعاتی در سمت راست به من داده شود، در سمت چپ، من سفید پوست هستم، سعی می کنم با افرادی که برای من عزیزترین هستند حرکت کنم.وی پیش از این به رسانه های فرانسوی گفت که می خواهد.فرانسوا و آمبره تا آنجا که ممکن است پیش می رونددر حالی که استراتژی خود را پنهان می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *