بایرن باید از دفاع ویارئال عبور کند اما زیردریایی زرد زره سختی دارد

خط حمله بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه د لا سرامیکا با دیوار روبرو شد. اگر آنها 22 بار به سمت دروازه شوت زدند، شاگردان یولیان ناگلزمن تنها 4 بار (دو برابر کمتر از میانگین آنها در هر بازی در این فصل در C1) بدون اینکه خطای مقابل ویارئال پیدا کنند، به ثمر رساندند و برای اولین بار در تمام رقابت ها برای 110 بازی سکوت کردند. که از این شکست مقابل لایپزیگ در 9 فوریه 2020 در هر بازی گلزنی کرده بود. در لیگ قهرمانان، هیچ کس از زمان لیورپول در 19 فوریه 2019، بازی مقابل آنها را بدون پول نقد انجام نداده بود. ”ما دیدیم که ویارئال برخلاف آنچه برخی رسانه ها می گویند حریفی نیست که بتوانید مقابلش قدم برداریدتوماس مولر پس از اولین اجرا اذعان کرد.

این ملی پوش آلمانی و شرکای او در برابر یک بلوک کاملاً سازماندهی شده توسط اونای امری با 4-4-2 بسیار سرسختانه قرار گرفتند که متکی بر دفاعی است که به استثنای رائول آلبیول باتجربه (36 سال و 79 بازی C1)، کشف کرد. این سطح رئال مادرید سابق با لولای مرکزی پائو تورس که رابرت لواندوفسکی، بهترین گلزن کنونی رقابت ها (12 گل) را زیر آتش خاموش کرد.

محصول ناب باشگاه، تورس، یک ملی پوش اسپانیایی (17 بازی ملی) در 24 سالگی به عنوان یک بازیکن ثابت در لاروخا که تابستان گذشته با آن در یورو 2020 شرکت کرد، حضور داشت.

در سمت راست، خوان فویت آرژانتینی، مدافع میانی در تمرین، 24 ساله، قبلاً عطر فینال لیگ قهرمانان اروپا را استشمام کرده بود، اما در سال 2019، با تاتنهام روی نیمکت ماند، جایی که هرگز نرفت. تحمیل شد و او را به اسپانیا قرض داد. این فصل

در سمت چپ، پرویس استوپیان نمایه دیگری را ارائه می‌کند که باریک‌تر است (1.75 متر، 73 کیلوگرم). این ملی پوش اکوادوری (23 بازی ملی) در سال 2016 اروپا را کشف کرد. او که توسط واتفورد خریداری شد، هرگز در انگلیس بازی نکرد و به گرانادا، آلمریا، مایورکا و اوساسونا قرض داد قبل از اینکه برای دو سال در ویارئال بُعد جدیدی را به خود اختصاص دهد. در تیم معمولی آخرین کوپا آمریکا در برزیل ظاهر شد.

در پشت این چهار نفر، جرونیمو رولی، قهرمان فینال لیگ اروپا در فصل گذشته مقابل منچستریونایتد، در حالی که منتظر تکامل در انتخاب است، جایی که او تنها گزینه سوم است، مهارت خود را تأیید می کند.

اگر اروپا این استحکام دفاعی را کشف کند، اسپانیا از قبل آن را می داند زیرا ویارئال با 30 گل خورده، 4 گل بیشتر از رئال مادرید و 8 گل از سویا، سومین دفاع لالیگا را دارد.

سختی بالاتر خواهد بود و ما باید نسبت به کارهایی که هفته گذشته انجام دادیم، نسبت به جنبه های خاصی از بازی واکنش بهتری نشان دهیم.اونای امری قبل از بازی برگشت تاکید کرد. به خصوص که آلیانتس آرنا با لغو اقدامات بهداشتی در آلمان پر خواهد شد. و این توانایی مقاومت در برابر حریفی که در این فصل در خانه 20 بار در 4 بازی به ثمر رسیده بسیار مفید خواهد بود، میانگین ترسناک پنج گل در هر بازی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *