مردی به دلیل راه رفتن برهنه در خیابان های ژرااردزبگن دستگیر شد

پلیس از حضور مرد برهنه توسط عابران مبهوت مطلع شد. اگرچه آنها به همان اندازه از این منظره شگفت زده شدند، اما توانستند مرد را دستگیر کنند. او برای بازجویی به اداره پلیس محلی منتقل شد. این در حالی است که این حادثه بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. جای تعجب نیست که عکس ها و فیلم های مردی که در آنجا منتشر شده است، با واکنش های زیادی روبرو شده است.

گزارش شده است که این مرد گفته است که می خواهد مدتی برهنه راه برود. هیچ نشانه ای وجود ندارد که او مشکل روحی داشته باشد. او به جریمه ی عفت عمومی محکوم شد.

فرانک یانسنس از فدراسیون طبیعت‌شناس بلژیک می‌گوید مردی که برهنه در خیابان‌ها راه می‌رود را نمی‌توان در زمره طبیعت‌گردان طبقه‌بندی کرد. “قوانین و قراردادهایی وجود دارد. قانون اساسی این است که به افرادی احترام می گذارید که نمی خواهند با برهنگی شما روبرو شوند. بنابراین، در همه جا برهنه راه نروید. در بلژیک مکان های مختلفی وجود دارد که می توانید در آنها باشید. برهنه همراه با دیگران. می توانید به ساحل طبیعت گردان در Bredene، سوناهای عمومی یا فعالیت هایی بروید که در آن برهنگی به وضوح مجاز است. پیاده روی برهنه در مکان های دیگر طبیعت گرایی نیست.

در بلژیک، برهنگی به عنوان چنین چیزی توسط قانون منع نشده است، این فحاشی عمومی است که جرم محسوب می شود. در ماده 385 قانون مجازات اسلامی آمده است: «هرکس با اعمالی که حیا را خدشه‌دار کند، علناً اخلاق را اهانت کند به حبس از هشت روز تا یک سال و جزای نقدی از 26 تا 500 یورو محکوم خواهد شد».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *