با این حال: “در فصل آینده روی ثبات شرط می بندیم”

امبنزا: “ما وظیفه داشتیم با بازی های اول کمی خوب به پایان برسیم. امروز، هفته گذشته برنده شدیم، قبل از رفتن به تعطیلات خوب است، احساس خوبی است. ما با دادن همه چیز ترک می کنیم.”

با این حال: “درست است که بدون این کارایی ما برنده نمی شویم، کوفی فوق العاده ای نیز وجود داشت، قسمت اول فصل، او فوق العاده مهم بود، اما چه عملکرد کلی. پرسینگ خوبی در نیمه اول وجود داشت. در مرحله دوم جمع و جورتر بودیم، زمانی که به آن نیاز داشتیم موفقیت داشتیم، کشتن بازی در آخرین ثانیه احساس بسیار خوبی است. تیم قرار نیست آنقدر تغییر کند. فصل گذشته که تغییرات زیادی رخ داد. چند ورود و خروج، این مطمئن است. با کادرفنی، ما همچنان در این هفته کار خواهیم کرد قبل از اینکه یک تعطیلات شایسته داشته باشیم. بعد از اینکه امروز تمام راه را رفتیم، بازیکنان شایسته آن هستند. تعطیلات آنها

در کل به این فصل نمره مثبت می دهم. فکر می‌کنم همه می‌توانند ببینند که هویت تیم تکامل یافته است: ما بازیکنان بیشتری شده‌ایم، نیت‌های توپ بیشتر شکل گرفته و ساخته شده‌اند. ما در موقعیت خود به پایان می رسیم: با G5 و اتحادیه بالاتر از ما بسیار دلگرم کننده است که با یک امتیاز شش از شش در برابر تیم خوبی از مچلن و خنت که یکی از بهترین تیم های بلژیک است به پایان برسانیم، این نشان می دهد که ما در حال کار هستیم. در مورد نکاتی که باید بهبود یابد، به همین منوال ادامه خواهیم داد.

تیسودلی: “ما در حال باخت هستیم اما نکات مثبت زیادی وجود دارد که باید از این فصل حذف کنیم. ما جزو 4 تیم برتر نیستیم اما چیزهای بزرگی نشان داده ایم. خوشحالم که مربی می ماند، او بهترین انتخاب برای تیم ملی بود. باشگاه. تعطیلات در اسپانیا؟ تعطیلات خواهد بود، خواهیم دید که بعداً چه اتفاقی می‌افتد.

وانهایزبروک: “کوفی بازی بسیار بزرگی داشت. ما می‌توانستیم با تمام موقعیت‌های نیمه اول پیروز شویم، همانطور که اغلب در این فصل، کارایی لازم را نداریم، شاید چیزهای زیادی در سر تیسودلی هنگام زدن پنالتی وجود داشت، مانند رده بندی گلزنان. در نیمه دوم کمتر خلق کردیم، لحظات زیادی وجود دارد که انتخاب اشتباهی انجام دادیم. حالا فصل تمام شده است، ما می توانیم آن را رها کنیم، امشب سیب زمینی سرخ کرده و کاربوناد است. اما یک مربی هرگز استراحت زیادی ندارد. ما به سرعت برای فصل آینده آماده خواهیم شد.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *