چند ثانیه از دسترسی مستقیم به C1، Doku در آستانه شکست در لیگ اروپا مقابل اونانا

تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن بدون شک آخرین روز قهرمانی فرانسه را تحت الشعاع قرار داد. اکنون چندین بلژیکی به سرنوشت خود دست و پنجه نرم کرده اند.

چند ثانیه از دسترسی مستقیم به C1 فاصله بگیرید

موناکو و مربیش انگشتانشان را گاز خواهند گرفت. تا ششمین دقیقه وقت اضافی، ASM در لیگ 1 دوم بود. اما ایگناتیوس گاناگو با استفاده از آخرین ضربه آزاد بازی به مارسی لطف کرد و به لنز امتیاز داد. و در عین حال کلمنت را از دهمین پیروزی متوالی محروم کند. اگر T1 سابق از بروژ به طرز درخشانی موناکو را از رتبه 9 به 3 رسانده باشد، او پشیمان خواهد شد که باید مرحله 3 مقدماتی را برای دسترسی به لیگ قهرمانان طی کند.

دوکو در آستانه شکست در لیگ اروپا مقابل اونانا

در حالی که او کار کلمنت را انجام نداده است، زمان اضافی به ژرمی دوکو و تیمش اجازه می دهد تا در لیگ اروپا حضور پیدا کنند. تیموتی وه فکر می کرد که گل پیروزی لیل و آمادو اونانا (که 20 دقیقه خوب بازی کردند) را در دقیقه 88 به ثمر رساند، اما سرهو گیراسی دو دقیقه پس از پایان وقت قانونی، برتون ها را نجات داد. رن و دوکو که پنج دقیقه بعد از اونانا وارد بازی شدند، چهارم شدند و مستقیم راهی لیگ اروپا شدند.

کابوس برای نمک

این کار در مارسی قول سختی می داد. و دربان یک عصر وحشتناک را سپری کرد: او مجبور شد چهار بار در ولودروم بچرخد. زمانی که درگیر رقابت برای لیگ قهرمانان اروپا است، ماتز سلز و استراسبورگ در اروپا رقابت نخواهند کرد.

فائس، بوسی و فوکت توسط نیس ضربه خوردند

اگر سلز در هیچ رقابت قاره ای بازی نمی کند، به این دلیل است که نیس در آخرین روز استراسبورگ را شکست داد. به لطف هت تریک اندی دلورت مقابل ریمز، شاگردان کریستوف گالتیه وارث حضور در پلی آف لیگ کنفرانس شدند. با این حال، تیم Wout Faes، ماکسیم بوسی و توماس فوکت – همگی صاحبان این تیم – در پانزده دقیقه باقی مانده با نتیجه 2-0 پیش افتادند.

دینار از خداحافظی محروم شد؟

این مدافع از 4 آوریل با OL بازی نکرده است. دنیر اخیراً پس از مصدومیت از ناحیه ران به تمرینات بازگشت، اما در تیم منتخب پیتر بوس، پیروز در کلرمون، حضور نداشت. از آنجایی که قرارداد او در ژوئن به پایان می رسد، او می تواند به افق های دیگر پرواز کند. بدون خداحافظی…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *