برای تورهای راهنما در مجموعه خصوصی هنر معاصر Galila’s POC بلیت بگیرید

مجموعه خصوصی هنر معاصر Galila Barzilaï درهای خود را در بروکسل افتتاح کرد در اکتبر 2020 – یک معبد جدید شگفت‌انگیز برای هنر واقع در یک پرتاب سنگ از مرکز هنر معاصر WIELS.

از آن زمان، عموم مردم این فرصت را داشته اند تا POC گالیلا را کشف کنند، مجموعه ای که پیرامون بسیاری از موضوعات ناهمگون سازماندهی شده و در قالب کابینه ای از کنجکاوی ها ارائه شده است.

گالیلا، بانوی پرشور خانه، بازدیدکنندگان را در دنیای خیال انگیز خود در تورهای خصوصی و عمومی راهنمایی می کند. او همچنین از طریق یک پروژه آموزشی در دو ساختمان مجاور با جامعه محلی درگیر است.

یک مجموعه استثنایی

از زمان شروع جمع آوری حدود 15 سال پیش، این یک تجربه خیره کننده، معتبر و شگفت انگیز برای گالیلا بوده است. او به دنبال هنرمندان جدید می‌گردد، در دنیای آنها می‌کاود و گاهی اوقات کارهای بیوگرافی را سفارش می‌دهد. او اشیاء شخصی را برای تفسیر هنری به چیهارو شیوتا، آلیس اندرسون، جاناتان کالان، ماریون شوپینو، رام کتزیر سپرده است.

گالیلا بیش از یک کلکسیونر، به قول خودش یک «ارتولیک» است. باز کردن مجموعه او به روی عموم تنها تجربه جمع آوری را تشدید کرده است. کلمات Passion، Obsession، Collection او را در طول پروژه راهنمایی کرده است، به همین دلیل است که باید آن را POC Galila نامید.

روح

مکانی غیر معمول در چشم انداز هنری بلژیک – و حتی بین المللی – POC Galila به عنوان یک کابینت غول پیکر از کنجکاوی ها طراحی شده است. آرایه ای چشمگیر از هنرمندان از سراسر جهان را گرد هم می آورد. چند نام بزرگ، اما بالاتر از همه استعدادهای نوظهور بسیاری که همگی توسط گالیلا حمایت می شوند.

«هنر نباید در مورد قیمت یا اعتبار باشد، بلکه باید احساس شود. این چیزی است که POC ارائه می دهد و من خوشحالم که این دیدگاه را با مردم به اشتراک می گذارم.”

POC Galila (c)diegoravier_40-min Chris Soal

مصرف بیش از حد

نمایشگاه افتتاحیه به دور از عقب نگه داشتن خود، انباشته ای فراوان از حدود 450 اثر هنری از 20 موضوع نمادین مجموعه را ارائه می دهد. از بازیافت تا هندوانه، از چشم تا سیگار، از جمله صندلی و مذاهب… مضامین غیرمنتظره گرد هم می آیند و تفسیر بازدیدکنندگان را به چالش می کشند.

یک محیط معماری سخاوتمندانه

بازسازی ساختمان صنعتی دهه 1950 که مجموعه دائمی را در خود جای داده بود به معمار برونو کوربیزیه سپرده شد.

دو ساختمان دیگر، واقع در همان خیابان، مجموعه را تکمیل می کنند. یکی میزبان نمایشگاه های موقت، سمینارهای تجاری و کارگاه های خلاقانه برای کودکان خواهد بود. دیگری میزبان آرشیو و مرکز اسناد و همچنین مجموعه ای خارق العاده از صندلی های هنرمندان خواهد بود. همکاری با مدارس محله، دانشگاه ها و مدارس هنری در بلژیک در حال حاضر انجام شده است.

زمان بازگشایی و تورهای راهنما

مجموعه فقط با رزرو برای گروه های از قبل تشکیل شده و بازدید عمومی ماهانه باز است. بازدیدهای عمومی آتی در 14 مه و 4 ژوئن 2022 انجام خواهد شد (بازدید ویژه توسط خود گردآورنده).

بازدید عمومی فقط با رزرو از طریق وب سایت انجام می شود. سوالات برای رزرو گروهی: [email protected]

بولتن یک جفت بلیط برای هر یک از تورهای 14 می و 4 ژوئن دارد. برای تور 4 ژوئن، برندگان یک رویارویی ویژه با گالیلا خواهند داشت. این بازدید برای بزرگسالان و کودکان (با همراهی یک بزرگسال) مناسب است. برای شرکت در قرعه کشی کافیست مشخصات خود را در زیر وارد کنید. اگر برنده شدید، دوشنبه 9 مه به شما ایمیل می‌زنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *