برنده بلیت جشنواره بین المللی فیلم Filem’On برای مخاطبان جوان!

جشنواره فیلم بروکسل Filem’On وعده می دهد که از 26 اکتبر تا 5 نوامبر مخاطبان جوان را در سینماها و کانون های فرهنگی سراسر پایتخت سرگرم کند.

این جشنواره که در تعطیلات نیمه ترم پاییز برگزار می شود، برای کودکان و نوجوانان دو تا 16 سال برگزار می شود. در یک برنامه منحصر به فرد، بیش از 130 فیلم کوتاه، بلند و مستند را ارائه می دهد. بسیاری از آنها در بخش مسابقات بلژیک و بین المللی شرکت می کنند.

برخی از فیلم‌ها با حضور کارگردانان اکران می‌شوند و کارگاه‌های مفرح و سایر رویدادهای سینمایی با موضوع سینما مطمئناً سینماگران جوان را خوشحال می‌کند. این جشنواره برای مخاطبان چند زبانه طراحی شده است و به زبان های هلندی، فرانسوی و انگلیسی نمایش داده می شود.

تحت عنوان Unmasked، جشنواره چهار موضوع حول محور ایده تعلیق را در بر می گیرد. هالووین @ Filem’On یک غربالگری موضعی از جویندگان: شب هیجان در 31 اکتبر (به هلندی؛ هفت و بالاتر). جوانان تشویق می شوند تا معماها را در مجموعه ای از فیلم های پلیسی از جمله انیمیشن حل کنند کارآگاه بزرگ موش (غربالگری Fr و NL). یک برنامه ویژه برای کوچولوها، Filem’On Mini، شامل سفر موسیقی می شود افسونگران آتش. گروهی از گونه‌های در حال انقراض، مانند گربه ماهیگیری تایلندی و وزغ با اندام زرد ایتالیایی، از بچه‌ها دعوت می‌کنند تا در مورد رابطه ما با طبیعت فکر کنند. در نهایت، برخی از فیلم‌های ابرقهرمانی فوق‌العاده تضمینی برای سرگرمی هستند، از جمله فیلم‌های مورد علاقه بازگشت بتمن، علامت زورو و مولان.

جشنواره با یک کنسرت فیلم افتتاح می شود بی نقاب در بوزار در 26 اکتبر (تصویر شده است. یک ماجراجویی موزیکال پر از قهرمانان بزرگ و کوچک، مجموعه ای از فیلم های کوتاه از سراسر جهان همراه با موسیقی زنده (پنج به بالا؛ بدون دیالوگ).)

پر_از_فضل1

در میان نمایش‌های فیلم برای کودکان بزرگ‌تر، درام جذاب اسپانیایی است سرشار از فیض (تصویر شده است) در 2 نوامبر (10 و بالاتر؛ زیرنویس Eng, Fr ​​& NL). هنگامی که راهبه نامتعارف مارینا به یک مدرسه شبانه روزی پسرانه فرستاده می شود، بچه های محتاط او را تحت یک سری آزمایش قرار می دهند تا اینکه به تدریج یک پیوند نزدیک بین شخصیت ها ایجاد می شود.

جانور خفته

فیلم دیگری برای کودکان بزرگتر است جانور خفته (تصویر شده است)، یک فیلم استونیایی توسط Jaak KIlmi در 4 نوامبر (زیرنویس انگلیسی، Fr و NL). این یک داستان ماجراجویی در مورد کریستجان و دوستانش است که در تابستان در یک کارخانه متروکه می گذرند. سپس آنها توسط یک نگهبان امنیتی بدخلق تعقیب می شوند و یک تصادف منجر به این می شود که کریستیان مجبور شود تصمیم دشواری بگیرد که رابطه دوستان را آزمایش می کند.

بولتن جفت بلیط برای سه نمایش زیر دارد. به سادگی اطلاعات خود را در زیر تکمیل کنید و در صورت برنده شدن، دوشنبه (24 اکتبر) برای شما ایمیل ارسال می کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *