بروکسل به تاجران مرکز شهر بلیط پارکینگ رایگان برای مشتریان می دهد

شهر بروکسل با توزیع هزاران بلیط برای پارکینگ رایگان در 18 پارکینگ در منطقه پنتاگون، به وعده های خود به مشاغل عمل می کند.

هدف این است که کسب‌وکارها آن بلیت‌ها را در اختیار مشتریان قرار دهند تا آنها را تشویق به استفاده از پارکینگ‌ها به جای پارک در خیابان کنند، که در طرح جدید تحرک پایتخت کمیاب می‌شود.

بروکسل یکی از آلوده ترین و شلوغ ترین پایتخت های اروپایی به دلیل ترافیک وسایل نقلیه سنگین است و روند خودروهای بزرگتر و سنگین تر نگرانی هایی را برای ایمنی سایر کاربران جاده مانند دوچرخه سواران و عابران پیاده ایجاد کرده است.

به گفته مدیر امور اقتصادی فابیان ماینگین، با معرفی طرح حرکتی جدید، Good Move، پارکینگ‌های خارج از خیابان اکنون راحت‌ترین، سریع‌ترین و ایمن‌ترین راه ورود به مرکز شهر و مناطق خرید هستند.

Maingain گفت که طرح بلیط پارکینگ رایگان از بازرگانان مرکز شهر حمایت می کند و در عین حال “راه حل های حرکتی کارآمد” را تشویق می کند.

در مجموع 180000 بلیط یک ساعته در حال توزیع است که در 18 پارکینگ شریک در منطقه پنتاگون معتبر است.

بلیط های پارکینگ از ژوئن به بعد بین شرکت هایی که برای تبلیغات ثبت نام کرده اند توزیع می شود.

با این اقدام، می‌خواهیم از بازرگانانی که به شدت تحت تأثیر بحران‌های پی در پی، کاهش قدرت خرید و رقابت تجارت آنلاین قرار گرفته‌اند، حمایت کنیم و در عین حال با هدایت آنها به پارکینگ‌های مختلف خودروها، تغییرات رفتاری رانندگان را هدایت کنیم. شهر، گفت: Maingain.

ASBL Entreprendre Bruxelles با مغازه داران ثبت نام شده در مورد بلیط های خود تماس خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *